مازندران قهرمان مسابقات وزنه‌برداری دانشگاه‎های آزاد شد

مازند اسپرت :در روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری سراسری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی که در ساری برگزار شد، مازندران به عنوان قهرمانی تیمی این مسابقات دست یافت.   به گزارش مازند اسپرت ، در روز پایانی مسابقات سراسری وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، حریفان در وزن + ۱۰۵ کیلوگرم برای مشخص شدن قهرمانی این دوره از […]

VZNEمازند اسپرت :در روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری سراسری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی که در ساری برگزار شد، مازندران به عنوان قهرمانی تیمی این مسابقات دست یافت.

 

به گزارش مازند اسپرت ، در روز پایانی مسابقات سراسری وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، حریفان در وزن + ۱۰۵ کیلوگرم برای مشخص شدن قهرمانی این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

در دسته فوق‌سنگین، بهنام رمضانی و امیرحسین فضلی از استان مازندران به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۷۰ و ۱۵۷ کیلویی در حرکت یک‌ضرب و فردین نادری از اردبیل با مهار وزنه ۱۳۹ کیلویی مقام‎های اول تا سوم را کسب کردند.

در همین وزن و در حرکت دوضرب بار دیگر بهنام صفری، امیرحسین فضلی و فردین نادری با مهار وزنه‌های ۲۰۶، ۱۹۵ و ۱۷۱ کیلویی حائز مقام‌های اول، دوم و سوم شدند.

به گزارش مازند اسپرت ، در مجموع حرکات یک‎ضرب و دوضرب دسته + ۱۰۵ کیلوگرم به‎ترتیب بهنام رمضانی، امیرحسین فضلی و فردین نادری با مهار وزنه‎های ۳۷۶، ۳۵۲ و ۳۱۰ کیلو عنوان برتر را کسب کردند.