موضع گیری هواداران نساجی مازندران علیه گزینه مدیرعاملی این باشگاه!

مازند اسپرت : صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از سمت خود استعفا کرد. به گزارش مازند اسپرت ، به دنبال این استعفا و طی یکی دو روز گذشته، نام گزینه های مختلفی برای مدیرعاملی این باشگاه قدیمی مطرح شد. یکی از این گزینه ها علی امیری، معاون اسبق باشگاه استقلال تهران و عضو فعلی […]

nassajiLogoمازند اسپرت : صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش مازند اسپرت ، به دنبال این استعفا و طی یکی دو روز گذشته، نام گزینه های مختلفی برای مدیرعاملی این باشگاه قدیمی مطرح شد.

یکی از این گزینه ها علی امیری، معاون اسبق باشگاه استقلال تهران و عضو فعلی هیات مدیره باشگاه خونه به خونه مازندران است که گفته می شود به دلیل ارتباط نزدیک با امیر قلعه نویی و مهدی پرهام از شانس زیادی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران برخوردار است.

به دنبال انتشار این خبر، برخی از لیدرهای این باشگاه و همین طور تعدادی از هواداران این تیم علیه این گزینه موضع گرفته و به طرق مختلف این موضوع را به پرهام مالک این باشگاه رسانده اند. آنها تأکید دارند امیری گزینه مناسبی برای باشگاه نساجی نیست و حالا که درودگر از این باشگاه جدا شده خوب است یک گزینه کاربلد و باتجربه هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد.

به نظر می رسد حضور امیری در باشگاه خونه به خونه مازندران، که به نوعی رقیب نساجی در مسابقات این فصل لیگ آزادگان محسوب می شود، نقش مهمی در این موضع گیری داشته باشد.

همچنین شنیده ها حاکی است، محمدحسن حیدرزاده و عبدالحمید رمضانی از دیگر گزینه های مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران هستند.