علی ارسلان : باید بتوانیم از حیثیت کشورمان دفاع کنیم!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۷ و ۲۸ اسفند در شهر آبادان برگزار می شود که دو کشتی گیر مازندرانی در این مسابقات تیم ملی ایران را همراهی می کنند. یکی از این کشتی گیران در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان است.این ورزشکار جوان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۷ و ۲۸ اسفند در شهر آبادان برگزار می شود که دو کشتی گیر مازندرانی در این مسابقات تیم ملی ایران را همراهی می کنند.

یکی از این کشتی گیران در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان است.این ورزشکار جوان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که هفته آینده در شهر آبادان برگزار می شود آماده می شویم. در این مسابقات تیم های روسیه , آذربایجان, ترکیه, آلمان, قزاقستان, بلاروس, اوکراین  به همراه ایران به عنوان تیم های برتر دنیا حضور دارند که در دو گروه ۴ تیمی به رقابت می پردازند.

ارسلان افزود: قطعا با توجه به میزبانی کشورمان ما باید بتوانیم از حیثیت کشورمان دفاع کنیم. تیم ما با ترکیب جوان در این مسابقات شرکت می کند زیرا نفرات المپیکی از جمله حمید سوریان , قاسم رضایی و امید نوروزی را در اختیار نداریم و تنها المپیکی حاضر در این مسابقات به احتمال زیاد سعید عبدولی است. ما خیلی زحمت کشیدیم تا بتوانیم با تمام وجود در این مسابقات شرکت کنیم. در تیم ملی هیچ کشتی گیری وجود ندارد که کم فروشی کند و به هر کشتی گیری که میدان داده شود با تمام وجود ظاهر می شود.

دارنده مدال طلای جوانان آسیا در ادامه گفت: ۹۰ درصد ترکیب تیم از جمله وزن من مشخص شده است و افتخار این را دارم که پیراهن تیم ملی کشورم را در این مسابقات بر تن کنم و ان شالله بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم و از این اعتمادی که کادر فنی به من کرده است نهایت استفاده را خواهم کرد.

نائب قهرمان جوانان جهان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نزدیکترین مسابقات, مسابقات جام جهانی آبادان است و در آینده باید ببینیم شرایط چگونه است و کادر فنی چه تصمیمی می گیرد و ما همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستیم.

 

 

———————————–

گفتگو و تنظیم : علی حسینی – المیرا قاسم تبار

—————————————