کماندار مازنی ملی پوش جانبازان و معلولین شد + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان رقابتهای تیروکمان جانبازان و معلولین کشور رمضان بیابانی کماندار مازنی با کسب مدال برنز این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شد. یازدهمین دوره مسابقات تیروکمان جانبازان ومعلولین کشور به مدت رو روز  در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که رمضان بیابانی کماندار با انگیزه مازندرانی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در پایان رقابتهای تیروکمان جانبازان و معلولین کشور رمضان بیابانی کماندار مازنی با کسب مدال برنز این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شد.
یازدهمین دوره مسابقات تیروکمان جانبازان ومعلولین کشور به مدت رو روز  در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که رمضان بیابانی کماندار با انگیزه مازندرانی در رقابت با برترینهای این رشته از سراسر کشور تنها با یک شکست به مدال برنز دست یافت.
این رقابتها در بخش آقایان ۱۰ و ۱۱ اسفند و با شرکت  نمایندگانی از  ۱۴ استان کشور برگزار شد و برای نخستین بار کمانداری از مازندران توانست در تیروکمان جانبازان و معلولین صاحب مدال شود.
لازم به ذکر است برترینهای این رقابتها به اردوی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین که از خردادماه آغاز می شود دعوت خواهند شد.

این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند در بخش انفرادی تدارک دیده شده و در سالن مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام می شود.

رمضان بیابانی رمضان بیابانی