برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۶ اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسرتدوین شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۶ اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر طراحی و تدوین شد. به گفته اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در این برنامه ضمن برآوردی از وضعیت موجود شهرستان به آمار عملکرد مقایسه ای طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ پرداخته شد. رئیس اداره ورزش و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۶ اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر طراحی و تدوین شد.

به گفته اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در این برنامه ضمن برآوردی از وضعیت موجود شهرستان به آمار عملکرد مقایسه ای طی سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ پرداخته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در ادامه افزود : اهداف برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۶ در دو قالب کمی و کیفی و در ۶ حوزه همگانی، قهرمانی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و جوانان و همچنین ۱۲۶ ریز برنامه طراحی و تدوین گردیده است.

پهلوان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : برنامه عملیاتی تدوین شده ، ورزش بابلسر را  در یک مسیر مشخص قرار میدهد.

وی افزود : با توجه به مطالباتی که از درون سیستم و بیرون آن در حوزه ورزش و جوانان بابلسر وجود دارد ، می طلبد که مقید به برنامه محوری باشیم تا بتوانیم در هدف گذاری ها و تعیین اولویت ها درست عمل نمائیم.
پهلوان بزرگترین پشتوانه برای اجرایی کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را نیروی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست، چرا که تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسند.