نخستین دوره کلاس داوری و مربیگری درجه ۳ نجات غریق در بابلسر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین دوره کلاس تئوری و عملی داوری و مربیگری درجه ۳ نجات غریق کشور با حضور ۹۰ شرکت کننده (آقایان و بانوان) از سراسرکشور از روز دوشنبه ۹ اسفند لغایت چهارشنبه ۱۱ اسفند به میزبانی شایسته شهرستان بابلسر در متل عسل برگزارشد. گفتنی است در ایندوره از کلاس ۴۲ نفر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین دوره کلاس تئوری و عملی داوری و مربیگری درجه ۳ نجات غریق کشور با حضور ۹۰ شرکت کننده (آقایان و بانوان) از سراسرکشور از روز دوشنبه ۹ اسفند لغایت چهارشنبه ۱۱ اسفند به میزبانی شایسته شهرستان بابلسر در متل عسل برگزارشد. گفتنی است در ایندوره از کلاس ۴۲ نفر در دوره مربیگری و ۴۸ نفر در دوره داوری شرکت کردند.
شایان ذکر است خمجانی دبیرکل فدراسیون نجات غریق و غواصی ، کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران ، حامد آراسته مربی و داور نجات غریق ، ایل خان نوری مربی تیم ملی نجات غریق ، سعید آشتیانی کاپیتان تیم ملی نجات غریق ، گنابادی داور و مربی فدراسیون نجات غریق و غواصی ، خانم آرزو ملک مربی و داور نجات غریق ، خانم ملیسا طباطبایی داور و مربی نجات غریق ، خانم ملودی طباطبایی مربی و داور فدراسیون نجات غریق و غواصی در این دوره از کلاس داوری و مربیگری حضور داشتند.