ونگر: طرفدار همیشه باید پشت تیم باشد / در ۳ رقابت می‌خواهیم برای پیروزی بجنگیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باخت متوالی برای آرسنال تمام آرزوهای قهرمانی را بر باد داد. اکنون آنها با صدر ۱۲ امتیاز فاصله گرفته‌اند. برخی طرفداران که دیگر دستیابی به جام جزیره را غیرممکن می‌دانستند پس از شکست سنگین ۳ بر یک آرسنال مقابل چلسی، خواهان برکناری ونگر شدند. مربی آرسنال در این خصوص گفت: […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باخت متوالی برای آرسنال تمام آرزوهای قهرمانی را بر باد داد. اکنون آنها با صدر ۱۲ امتیاز فاصله گرفته‌اند.

برخی طرفداران که دیگر دستیابی به جام جزیره را غیرممکن می‌دانستند پس از شکست سنگین ۳ بر یک آرسنال مقابل چلسی، خواهان برکناری ونگر شدند.

مربی آرسنال در این خصوص گفت: تماشاگران ما همیشه ثابت قدم بوده و انتظارات بالا دارند. در حالی که من نیز چنین توقعی دارم اما معتقدم نمی‌شود یک طرفدار تا هفته گذشته پشت تیم باشد ولی اکنون در این مقطع حساس تیم را حمایت نکند.

آرسنال شنبه ساعت ۱۶ با هال‌سیتی آخر جدولی بازی داشته و امیدوار است با برد در آن دیدار روحیه‌ای مضاعف بدست آورد.

ونگر تصریح کرد: ما یک جنگ بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ داریم. همچنین هنوز در جام حذفی بوده و باید به خوبی ادامه دهیم. ما می‌خواهیم در ۳ رقابت به بهترین شکل بازی کرده، به همین خاطر باید تمرکزمان را بسیار افزایش دهیم.

مربی فرانسوی اضافه کرد: اکنون باید با یونایتد، سیتی و لیورپول مبارزه کنیم. آنها نیز توقع‌های بسیار بالایی داشته و تاریخ بزرگی دارند. طرفداران باید پشت تیم باشند و ما باید متحد شده زیرا در مقطع بسیار حساسی قرار داریم./فارس