پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان؛ یاور ورزشکاران رزمی استان به جهان باقی شتافت

اگر چه باورش سخت است اما باید بپذیریم  تقدیر الهی بر آن بود تا استاد یاور رسولی این یاور واقعی جامعه ورزش های رزمی استان به این زودی دار فانی را وداع گفته و به جهان باقی سفر نماید . به گزارش مازند اسپرت؛استاد رسولی مرد همیشه متبسم ورزشهای رزمی که داوری های مقتدرانه او […]

اگر چه باورش سخت است اما باید بپذیریم  تقدیر الهی بر آن بود تا استاد یاور رسولی این یاور واقعی جامعه ورزش های رزمی استان به این زودی دار فانی را وداع گفته و به جهان باقی سفر نماید .

به گزارش مازند اسپرت؛استاد رسولی مرد همیشه متبسم ورزشهای رزمی که داوری های مقتدرانه او در ورزش های رینگی در سراسر کشور زبانزد عام و خاص بوده پس از تحمل بیش از ۵ سال بیماری سرطان سرانجام دعوت حق را لبیک گفت .
او که در پرورش استعدادهای بی نظیر رزمی و شاگردان ملی پوش جزو بهترین های ایران محسوب می شد آن قدر خونگرم و مهربان و خودمانی بود که آنهایی که او را از نزدیک نمی شناختند امکان نداشت بتوانند پی ببرند او این همه توانمندی دارد.
او پشتوانه محکمی در انتخابی های تیم ملی در سبک های رزمی برای ورزشکاران مازندرانی بود. چرا که قضاوت های بدون نقص او و اطلاعات بسیار فنی و بالای او از داوری دیگر جای هیچگونه حرف و حدیثی برای کسی به جهت زیر سوال بردن نظر او را نمی گذاشت.
اگر چه تحمل این داغ بسیار سخت است اما سر تسلیم بر آستان حق آورده و این تقدیر بسیار سخت الهی را با جان و دل می پذیریم .
از درگاه احدیت شادی و علو درجات آن مرحوم و صبر توام با اجر برای بازماندگان و بالاخص همسر و فرزندش از درگاه احدیت مسئلت می نمائیم.