رئیس هیئت ووشوی مازندران: مازندران خانه ووشو ندارد !

رئیس هیئت ووشوی مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در رشته ورزشی ووشو، مازندران از داشتن خانه ووشو محروم است.   به گزارش مازند اسپرت ، علیرضا قهاری بعد از ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال‌آور نوجوان مازندرانی رشته تالو ووشو مسابقات آسیایی چین اظهار کرد: در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا در چین رشته تالو دو مدال نقره و […]

vooshooرئیس هیئت ووشوی مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در رشته ورزشی ووشو، مازندران از داشتن خانه ووشو محروم است.

 

به گزارش مازند اسپرت ، علیرضا قهاری بعد از ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال‌آور نوجوان مازندرانی رشته تالو ووشو مسابقات آسیایی چین اظهار کرد: در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا در چین رشته تالو دو مدال نقره و سه مدال برنز توسط ورزشکاران مازندرانی برای کشور ایران کسب شد.

قهاری با بیان اینکه ورزشکاران مازندران با کمترین امکانات می‌توانند بیشترین افتخارات را برای کشور کسب کنند، بیان کرد: باید امکانات لازم ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار گیرد تا آنها بتوانند به‌راحتی بیشترین افتخارات را برای کشور کسب کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در رشته ووشو در استان وجود دارد اما ورزشکاران این رشته ورزشی از داشتن خانه ووشو محروم هستند.

رئیس هیئت ووشوی مازندران با تاکید به اینکه با توجه به وعده‌هایی که در گذشته توسط مسئولان استانی در برپایی خانه ووشو شکل گرفت اما هنوز این امر محقق نشد، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شرایطی ایجاد شود تا مازندران صاحب خانه ووشو شود.

دارنده مدال رشته تالو ووشو مسابقات آسیایی در چین نیز بیان داشت: به‌عنوان نخستین مازندرانی افتخار می‌کنم که توانستم سه مدال برنز مسابقات آسیایی در چین را کسب کنم. 

فاطمه اسدی با بیان اینکه در این مسابقات ووشوکاران از کشور‌های ویتنام، هنگ‌هنگ و چین در این مسابقات حضور پیدا کردند، تصریح کرد: مسابقات با سطح بالایی برگزار شد و در این مسابقات توانستم تجربه‌های بسیاری را کسب کنم.

اسدی با تاکید اینکه مادرم برای موفقیت‌هایم در این رشته ورزشی بسیار حمایتم کرد، ادامه داد: خدا رو شکر می‌کنم که با حمایت‌های مادرم توانستم افتخارات بزرگی برای کشورم کسب کنم تا در این راستا پدرم روحش شاد شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش خود را به کار می‌برم تا افتخارات بیشتری را برای کشورم کسب کنم، گفت: از رده سنی نوجوانان به رده سنی جوانان خواهم رفت و با تمرین‌های مکرر برای کسب مدال‌های رنگین در سطح جهانی تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهم.