فرامرز اضطراری :نساجی نتایج خوبی بدست آورده/متأسفانه نساجی از لحاظ ساختاری بیمار است

به گزارش مازند اسپرت؛فرامرز اضطراری بازیکن سالهای دور نساجی،منتخب مازندران و مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال قائمشهر که سابقه مربیگری در این تیم ریشه دار را دارد از اوضاع نساجی و کلاس استعدادیابی مربیگری که در این شهر برگزار شد می گوید: *** آقای اضطراری ظاهرا یک دوره کلاس استعدادیابی برگزار گردید که شما مدیریت […]

0525به گزارش مازند اسپرت؛فرامرز اضطراری بازیکن سالهای دور نساجی،منتخب مازندران و مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال قائمشهر که سابقه مربیگری در این تیم ریشه دار را دارد از اوضاع نساجی و کلاس استعدادیابی مربیگری که در این شهر برگزار شد می گوید:

*** آقای اضطراری ظاهرا یک دوره کلاس استعدادیابی برگزار گردید که شما مدیریت کلاس را برعهده داشتید در این مورد توضیح می دهید:
این کلاس استعدادیابی قبلا به صورت کلاس D بوده اما چند ماه است که توسط کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به شکل جدیدی برگزار می شود که اول افراد استعدادیابی شده و بعداز گذراندن این کلاس ها عده ای به کلاس درجه C آسیا و بعضی ها هم به B ایران که همه این ها به نظر مدرس کلاس بستگی دارد که بعد از امتحانات این افراد را انتخاب می کند.

*** وضعیت کلاس چطور بود؟
اتفاقا کلاس خوبی بود و بچه ها نیرو های بسیار جوانی هستند که حتی بعضی ها در حال فوتبال بازی کردن هم هستند و خوشبختانه از نظر سنی خیلی جوان هستند و در مجموع کلاس خیلی خوبی بود.

*** آقای اضطراری به عنوان پیشکسوت باشگاه نساجی و فوتبال استان از حال و روز این باشگاه بگویید:
بنده چه زمانی که بعنوان مربی در این تیم حضور داشتم و چه زمانی که مانند الان بیرون تیم بوده ام گفتم که متأسفانه نساجی از لحاظ ساختار بیمار می باشد و هر سال یک نفر را بعنوان مدیرعامل انتخاب می کنند و آن فرد سلیقه های شخصی را اعمال می کند و همه افراد هم انتظار دارند که این تیم حتما باید نتیجه بگیرد.
نمیخواهم بگویم که مشکل فقط مسئله مدیریتی در این باشگاه است،مشکلات زیاد دیگری هم هستند که دست به دست هم داده اند تا نساجی ۲۲ سال است که صعود نکرده است.

*** نظرتان راجع به بازی با نفت تهران در جام حذفی را بگویید:
متأسفانه بنده فقط ۱۵ دقیقه از این بازی را تماشا کردم آن هم بخاطر برگزاری این کلاس بود که باید این آقایان را ساماندهی میکردیم تا بتوانند بازی را آنالیز کنند و بعد از آن هم از ورزشگاه رفتم.

*** با توجه به نتایجی که نساجی تا به اینجای فصل گرفته ادامه مسابقات را چطور ارزیابی میکنید:
با توجه به بضاعتی که دارند و و تغییراتی که در باشگاه صورت گرفته نتایج بدی تا الان نگرفته اند،البته این را هم یادآوری کنم یکی از دلایلی از استادیوم رفتم و بازی را ندیدم این بود که این تیم قائمشهر نیست که تماشا کنم،درست است به عنوان یک مازندرانی باید حمایت کنیم اما شما ببینید زمانی که بنده در نساجی بازی میکردم اگر ۲۰ بازیکن در این تیم بودند ۱۸ نفر قائمشهری حضور داشتند و بازی میکردند و این برای من سخت بوده و نمی توانم بازی را ببینم و از ورزشگاه رفتم.

*** از فوتبال مازندران بگویید:
فوتبال استان مازندران بسیار پتانسیل بالایی دارد، مازندرانی ها در تمامی رشته ها با استعداد هستند و متأسفانه بدلیل نداشتن اسپانسر مالی و مقداری ضعف مدیریتی در استان دچار مشکل شده ایم در غیر اینصورت مازندران در سطح ایران از لحاظ استعداد رقیب ندارد.

*** صحبت پایانی:
آرزوی موفقیت برای تمام تیم های مازندران دارم و همیشه به مازندرانی بودن خودم افتخار میکنم و با افتخاراتی که بچه های ما کسب می‌کنند باعث افتخار مازندارن شویم.