ستاره ۲۴ساله جویباری به تیم فوتبال نساجی مازندران پيوست + عکس

ستاره ۲۴ساله جویباری به تیم فوتبال نساجی مازندران پيوست .   به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت محمود فکری در ادامه خریدهای فصل نقل انتقلات خود اینبار ستاره ۲۴ ساله تیم کارا شیراز را به خدمت گرفت . رسول بهرامی بازیکن جوان و آینده دار جویباری که فصل گذشته در کارای شیراز […]

25252

ستاره ۲۴ساله جویباری به تیم فوتبال نساجی مازندران پيوست .

 

به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت محمود فکری در ادامه خریدهای فصل نقل انتقلات خود اینبار ستاره ۲۴ ساله تیم کارا شیراز را به خدمت گرفت . رسول بهرامی بازیکن جوان و آینده دار جویباری که فصل گذشته در کارای شیراز حضوری موفق شد با قراردادی به تیم نساجی مازندران پیوست .

رسول بهرامی فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور داشت و بعد از حضور در تیم فوتبال خلخال دشت خلخال در دور اول لیگ دسته دوم ، در مرحله دوم این رقابت ها در تیم کاراشیراز حضور داشت و عملکرد قابل توجه ای از خود به نمایش گذاشت .

این هافبک جوان و تیزپا در فصل گذشته در حالی که در پست هافبک های چپ و راست به میدان رفت موفق شد برای تیمش ۱۰ گل به ثمر برساند و یکی از گلزن ترین و گل ساز ترین هافبک های فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود.

این بازیکن جوان که سابقه حضور در تیم فوتبال شهدای جویبار را نیز دارد ، توسط محمود فکری کشف و به فوتبال کشور معرفی شد و حالا با قرار دادی که این بازیکن با نساجی مازندران امضا کرده باری دیگر زیر نظر محمود فکری بازی خواهد کرد .