تصاویر اولین جلسه هم اندیشی همراه با افتتاحیه دفتر هیأت بدمینتون شهرستان میاندورود/ عکاس: مقداد بهرامی

اولین جلسه هم اندیشی همراه با افتتاح دفتر هیأت بدمینتون شهرستان میاندورود با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار گردید.   به گزارش مازند اسپرت؛این جلسه با حضور آقای امیر فخریان رئیس هیأت بدمینتون استان مازندران و آقای مهدوی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود و بخشدار بخش مرکزی و ریئس آموزش و پرورش […]

badddاولین جلسه هم اندیشی همراه با افتتاح دفتر هیأت بدمینتون شهرستان میاندورود با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار گردید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛این جلسه با حضور آقای امیر فخریان رئیس هیأت بدمینتون استان مازندران و آقای مهدوی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود و بخشدار بخش مرکزی و ریئس آموزش و پرورش و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و با دعوت یک مهمان ویژه ،جانباز مدافع حرم احمد رضوانی برگزار گردید.

همچنین کلیه مسئولین محترم قول مساعدت و همکاری جهت ارتقاع بدمینتون شهرستان میاندورود دادند و بزودی اولین آکادمی بدمینتون در بادله افتتاح خواهد شد.

در خاتمه دفتر هیأت بدمینتون بادله که با مساعدت دهیاری بادله به این هیأت داده شد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت و از سوی هیأت بدمینتون استان از جانباز مدافع حرم و مسئولین محترم شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

1234567891011121314151617181920