دوره هماهنگی سالیانه مربیان آقا و خانم تکواندو در محمودآباد پایان یافت + گزارش تصویری

دوره هماهنگی سالیانه مربیان آقا و خانم  تکواندو در محمودآباد پایان یافت. به گزارش مازند اسپرت؛کلاس هماهنگی سالیانه  مربیان استان مازندران  با حضور ۲۶۸مربی در دو بخش بانوان و آقايان طی یک روز در سالن های ورزشی شهرستان محمودآباد برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد/دوره هماهنگی مربیان که به صورت سالانه […]

255222دوره هماهنگی سالیانه مربیان آقا و خانم  تکواندو در محمودآباد پایان یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛کلاس هماهنگی سالیانه  مربیان استان مازندران  با حضور ۲۶۸مربی در دو بخش بانوان و آقايان طی یک روز در سالن های ورزشی شهرستان محمودآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد/دوره هماهنگی مربیان که به صورت سالانه از سوی فدراسیون در نظر گرفته می شود با حضور فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان و مریم کیومرثی نایب رییس بانوان در محمود آباد در دو سالن مجزا با همراهی مدرسین فدراسیون برگزار شد.
در کلاس بخش بانوان  که در سالن شهید رجایی شهرستان محمودآباد برگزار شد،استاد مینو مداح با سابقه سرمربیگری تیم ملی جوانان و بزرگسالان در بخش کیوروگی و  استاد فاطمه مداح مسئول کمیته داوران بانوان کشور در قسمت پومسه به عنوان مدرس  فدراسیون آخرین اطلاعات و تغییرات  را به صورت تئوری و عملی برای مربیان خانم  بازگو کردند.
در قسمت بانوان ۹۳ مربی خانم در هماهنگی شرکت کردند.

در بخش آقایان نیز٬ کلاس فوق در سالن ورزشی پهلوان حسین توکلی محمودآباد برگزار گردید که در این کلاس استاد مرتضی کریمی با سابقه سرمربیگری تیم ملی جوانان و استاد نظری دارنده چندین مدال جهانی و مدال نقره آسیایی ۲۰۱۶ به عنوان مدرسین تدریس دوره را برای  175 مربی آقا برعهده داشتند.
گفتنی است این هماهنگی جهت رفرش آخرین تغییرات و به روزترین اطلاعات از سوی کمیته آموزش فدراسیون جهانی برای مربیان هر استان در نظر گرفته می شود.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11