گزارش تصویری مسابقات دو و طناب کشی ویژه کارگاران شهرک صنعتی شهدای محمودآباد

در اولین روز از هفته کار و کارگر مسابقات دو و طناب کشی بین کارگران شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛همزمان با آغار هفته کار و کارگر  یکدوره مسابقه دو  و طناب کشی ویژه کارگران   واحدهای شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد . در مسابقات دو ۲۶ کارگر از ۶ شرکت […]

5555در اولین روز از هفته کار و کارگر مسابقات دو و طناب کشی بین کارگران شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛همزمان با آغار هفته کار و کارگر  یکدوره مسابقه دو  و طناب کشی ویژه کارگران   واحدهای شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد .

در مسابقات دو ۲۶ کارگر از ۶ شرکت پلی رود،توحید سوله،ایمن تک،قندیل مازندران،ژئو شبکه و هکلند پارس باهم به رقابت پرداختند که در پایان بعد از طی مسافت ۵۰۰ متر آقایان عزیزا…  وکائی (پلی رود اتصال)،غلامرضا فتحی (ژئو شبکه )و ایمان محمودی(پلی رو اتصال) بترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات طناب کشی ۵ شرکت ایمن تک،آمل چوکا،توحید سوله،قندیل مازندران و هکلند پارس بصورت دو گروه سه تیمی و دو تیمی باهم به رقابت پرداختند که در پایان دو تیم   توحید سوله  و ایمن تک بعنوان تیم های برتر دو گروه به فینال راه یافتند که در نهایت تیم توحید سوله با برتری (۲-۰) برابر ایمن تک قهرمان شد.

در پایان از سوی اداره ورزش و جوانان،اداره تعاون ،کارو رفاه اجتماعی و شهرک صنعتی به نفرات  و تیم های برتر جوایز نقدی اهداء شد.

همچنین گفتنی است به مناسبت هفته کارو کارگر مسابقات دو و ورزش صبحگاهی به همت شهرداری محمودآباد ویژه کارکنان شهرداری در پارک ملت برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

لازم به ذکر است این مسابقات با همت اداره ورزش و جوانان،اداره تعاون،کارو رفاه اجتماعی،شهرک صنعتی شهدای محمودآباد به مناسبت هفته کارو کارگر برگزار شد.

 

1

2

3

4

5

6

9

10

11

12

13

14

16

17

7