عباس زاده: مسئولان پرسپولیس با آینده حرفه ای من بازی کردند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان پرسپولیس آن قدر رضایت نامه من را صادر نکردند تا کاری کنند که از فوتبال خداحافظی کنم، گفت: آنان با آینده حرفه ای من بازی کردند. به گزارش مازنداسپرت : محمد عباس زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آقایان می خواهند من را […]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان پرسپولیس آن قدر رضایت نامه من را صادر نکردند تا کاری کنند که از فوتبال خداحافظی کنم، گفت: آنان با آینده حرفه ای من بازی کردند.

به گزارش مازنداسپرت : محمد عباس زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آقایان می خواهند من را بدبخت کنند و به همین دلیل رضایت نامه من را صادر نمی کنند. هشت تیم خواهان من بودند اما آن قدر رضایت نامه ندادند تا تمام تیم ها بسته شوند. 

وی ادامه داد: در این مدت علی دایی به من لطف داشت و دائما خواهان حضور من در تیم صبا بود اما آقایان حتی حاضر نشدند به خاطر دایی رضایت نامه من را صادر کنند. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه می خواستند تا جایی که می توانند از من پول بگیرند اما وقتی دیدند که من حاضر به این کار نیستم و زمان هم برای حضور من در تیم های لیگ برتری به پایان رسیده ، می گویند «بیا رضایت نامه ات را بگیر و بازیکن آزاد شو» اما واقعا دیگر برای این کار دیر است.

وی خاطرنشان کرد: علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه و مصطفی قنبرپور مربی تیم هر دو روی من نظر مثبت داشتند و هواداران هم علاقه مند به حضور من در پرسپولیس هستند اما برانکو حاضر به حفظ من نیست.

وی اظهار کرد: ای کاش یک نفر فیلم بازی های من را به برانکو نشان می داد تا حداقل او بفهمد من چه بازی هایی برای پرسپولیس انجام داده ام. ای کاش می شد در پرسپولیس بمانم و مانند گذشته برای این تیم گلزنی کنم.

عباس زاده در ادامه در خصوص دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس، گفت: امروز بازهم به باشگاه رفتم و بازهم هیچ پاسخی از طاهری دریافت نکردم.

وی ادامه داد: زمانی که هشت تیم دنبالم بودند آقایان راضی به صدور رضایت نامه من نبودند حالا که همه تیم های خود را بسته اند، می خواهند به من رضایت نامه بدهند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هرروز مسئولان پرسپولیس را نفرین می کنم و امیدوارم بدترین اتفاق در زندگی آنها رخ دهد تا بفهمند سر یک جوان چه بلایی آورد

منبع:ایرنا