هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور/دو برد دو باخت و یک تساوی حاصل تلاش مازنی ها + سایر نتایج

هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت هایلیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز ۵ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به دو برد […]

7هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت هایلیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز ۵ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به دو برد یک تساوی و دو شکست دست پیدا کردند .

در یکی از این دیدار ها دو تیم مازندرانی ، هیأت فوتبال زیراب و مقاومت نوین ساری در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان ، این شاگردان محمدخانی بودند که موفق شدند با ارئه یک بازی منظم و حساب شده شاگردان جوان تقی پور را با شکست بدرقه کنند ت امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد بیشتز از قبل کنند .

در دیگر دیدار این هفته تیم استقلال میاندرود در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال فجر میثاق کرج بود که در این دیدار میاندرودی ها موفق شدند با یک گل حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانیگ را از آن خود کنند .

تیم فوتبال استقلال قائمشهر هم این هفته در خانه پذیرای چوکای تالش بود که در پایان ۹۰ دقیقه دیدار دو تیم با تساوی یک یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات این دیدار را تقسیم کنند .

همچنین تیم عمران شهرداری ساری که در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان تیم فوتبال کاوه پارسا ورامین بود در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب حریف خود شد و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را به راحتی از دست داد .

 

برنامه کامل هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به شرح زیر است :


یکشنبه۲۲ آذر ۹۴ – ساعت ۱۴
عمران شهرداری ساری ۱ – 2 کاوه پارسا ورامین – ورزشگاه شهدا ساری

زننده گل : ذبیح عالی


استقلال میاندرود ۱ – 0 فجر میثاق کرج – ورزشگاه شهدا شهر سورک ساری

زننده گل : محمد رضا عزیز نیا


هیأت فوتبال زیراب ۲ – 0 مقاومت نوین ساری – ورزشگاه وطنی قائمشهر

زننده گل : اصغر رامشگر – رضا براری


استقلال قائمشهر ۱ – ۱ چوکای تالش – ورزشگاه شهدا بالا لموک قائمشهر

زننده گل :اسماعیل ذبیحی