دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد: مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد به تعویق افتاد

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‎نژاد به تعویق افتاد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام نوری‎زاده امروز در گفت‌وگويي اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد که ۱۲ سال متوالی در بهشهر برگزار شد، قرار بود جام سیزدهم را در روزهای هفتم تا […]

8دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‎نژاد به تعویق افتاد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام نوری‎زاده امروز در گفت‌وگويي اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد که ۱۲ سال متوالی در بهشهر برگزار شد، قرار بود جام سیزدهم را در روزهای هفتم تا نهم دی‌ماه سال‎جاری برگزار کند.

وی افزود: مسابقات اوپن جوانان از ۲۸ آذرماه جاری تا اول بهمن‌ماه از سوی فدراسیون کشتی معین شد، لذا این مسابقات تاریخ مسابقات در بهشهر را تغییر داد و برگزارکنندگان نیز تصمیم گرفتند تا مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد در تاریخ دیگری برگزار شود تا سطح کیفی بالاتری داشته باشد.

دبیر هیئت کشتی مازندران بیان کرد: براساس تصمیم هیئت کشتی بهشهر و تأیید هیئت مازندران، زمان این مسابقات ۱۴ تا ۱۶ بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام و مورد موافقت فدراسیون کشتی واقع شد.

وی در پایان گفت: بهشهر، خود را برای سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‎نژاد آماده می‎کند و از استان‎های کشتی‌خیز و چند کشور حاشیه دریای خزر برای شرکت در این مسابقات دعوت شده است که همه آنها مایل به حضور در رقابت‎ها هستند.

به گزارش مازند اسپرت ؛تماشای مسابقات جام شهید هاشمی‎نژاد رایگان است و رقابت‎ها در سالن مسابقاتی شهید هاشمی‌نژاد واقع در خیابان امام (ره) کنار اداره ورزش و جوانان بهشهر برگزار می‎شود.