همراه با حواشی دیدار نساجی پرسپولیس

شرایط ویژه اصحاب رسانه برای دیدار نساجی و پرسپولیس

هیات فوتبال مازندران اعلام کرد که، شرط حضور اصحاب رسانه در دیدار نساجی- پرسپولیس، همراه داشتن کارت مکمل است.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه در دیدار نساجی – پرسپولیس را همراه داشتن کارت مکمل عنوان کرد و افزود: با هدف نظم بخشی بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

رضا وریجی تاکید کرد: حضور اصحاب رسانه در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

وریجی تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران محترم جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس حاصل کنند.

وریجی در خاتمه با تشکر از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب محترم رسانه در طی برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.