دربي حساس در لیگ دسته یک والیبال / کاله جوان مازندران به دیدار سازمان عمران ساری می‌رود

تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال در شهرآورد مازندران با تیم سازمان عمران شهرداری ساری دیدار می‌کند. به گزارش مازند اسپرت، هفته چهارم دور رفت بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، عصر فردا سه‌شنبه با ۶ دیدار دنبال می‌شود که در […]

7تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال در شهرآورد مازندران با تیم سازمان عمران شهرداری ساری دیدار می‌کند.

به گزارش مازند اسپرت، هفته چهارم دور رفت بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، عصر فردا سه‌شنبه با ۶ دیدار دنبال می‌شود که در آن شهرآورد مازندرانی‌های این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

شهرهای ارومیه، تهران، بجنورد، کاشان، ساری و آق‌قلا در این هفته میزبان رقبای خود هستند که یکی از مهم‌ترین دیدارها شهرآورد مازندران با دیدار دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و کاله جوان مازندران پیگیری می‌شود.

بهروز جعفری و میثم پارسه در این دیدار حساس و سخت داوران دیدار هستند و احمد بندری هم به عنوان ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک نظاره‌گر مسابقه است.

کاله جوان مازندران امسال با هدایت احمد فتاح همانند سال‌های گذشته از روحیه و توان بالایی برخوردار است و در هر دیدار برای حریفان کار را سخت و دشوار می‌کند.

وجود جوانان و نوجوانان باانگیزه و جویای نام از مهم‌ترین فاکتورهای برتری کاله جوان است که از مدیریت منسجم و کادر قوی برخوردار است.

در هفته هفته سوم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور نیز بازیکنان کاله جوان مازندران در خانه مقابل تیم ترکمن صحرا آق‌قلا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا پس از پیروزی در دیدارهای گذشته با ۹ امتیاز صدرنشین گروه چهارم مسابقات باشد.

سازمان عمران شهرداری ساری نیز با دو پیروزی از سه دیدار گذشته خود با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه چهارم قرار دارد.