هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال استان / ادامه صدرنشینی جویباری ها در روزی که سد نکا به رده دوم رسید + سایر نتایج

هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز درشهرهای مختلف استان پیگیری شد که در این روز تیم صدرنشین وحدت مقاومت جویبار در خانه میزبان تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری بود . در […]

7هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز پیگیری شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز درشهرهای مختلف استان پیگیری شد که در این روز تیم صدرنشین وحدت مقاومت جویبار در خانه میزبان تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری بود .

در این دیدار جویباری ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ حریف ساروی خود را با شکست بدرقه کنند و سه امتیاز این دیدار را نیز از آن خود کردند تا همچنان در صدر جدول این رقابت ها حضور داشته باشند .

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فوتبال شهدای ماکران در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال شهداء لمراسک گلوگاه بود که این دیدار در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید .

همچنین تیم فوتبال سد نکا موفق شد در دیداری خارج از خانه تیم فوتبال استقلال ساری را شکست دهد تا در پایان این هفته با تفاضل بهتر نسبت به تیم شهدای ماکران در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد

سایر نتایج هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران به شرح زیر می باشد :

استقلال ساری ۰  1 سد نکا

وحدت مقاومت جویبار  3  2 دارو سازی وتاک ساری

حربده محمود آباد ۱  1 شهرداری فریدونکنار

شهداء بابلسر ۰ ۰ دنیای آبی زاغمرز

بازرگانی وشتانی آمل ۱  1  شهرداری نشتارود

شهداء لمراسک گلوگاه۱ ۱  شهدای ماکران

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران تیم های وحدت مقاومت جویبار ( با  33 امتیاز ) ، سد نکا(با ۳۱ امتیاز و تفاضل بهتر ) و شهدای ماکران ( با ۳۱ امتیاز ) در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان قرار دارند .