بانوی تحسین برانگیز و جوان تیراندازی تراپ مازندران ۲۱ ساله شد

این چند روز تا وقتی که کهنه شود و دور گردد برای یک قهرمان خوش آتیه در رشته ای ظریف خوشایند است و خاص. به گزارش مازند اسپرت ؛ غزاله جهاندار ۲۱ ساله شد تا انتظاراتش از خودش و لاجرم ما از او بیشتر گردد. بانوی تحسین برانگیز و جوان تیراندازی تراپ مازندران نمی تواند […]

11414این چند روز تا وقتی که کهنه شود و دور گردد برای یک قهرمان خوش آتیه در رشته ای ظریف خوشایند است و خاص.

به گزارش مازند اسپرت ؛ غزاله جهاندار ۲۱ ساله شد تا انتظاراتش از خودش و لاجرم ما از او بیشتر گردد.

بانوی تحسین برانگیز و جوان تیراندازی تراپ مازندران نمی تواند به دستاوردهای ملی کنونی اش بسنده کند و تمام شایستگی هایش را نادیده انگارد.

در چند دوره اخیر مسابقات کشوری غزاله یگانه بوده و نتایجی گرفته که امیدوارمان کرده، قدم هایش محکم تر و چشمانش تیزبین تر باشد. غزاله تیراندازی استان دورنمایش را المپیک بعدی که نه، توکیو ۲۰۲۰ خوانده که اصلا بعید نیست.

غزاله خواهر بهاره، دیگر ستاره تیراندازی تراپ مازندران و فرزند یکی از بهترین مربیان استان است. چالوسی است و بسیار امیدبخش برای اینکه مازندران در تیراندازی هم به المپیک راه پیدا کند.

او تولدش را در سکوت جشن گرفت اما لازم است تا به جهاندار کوچک تبریک بگوییم و بخواهیم تا روز به روز آماده تر شود تا جای خالی یک تراپیست نافذ و دقیق را برای مازنی ها پر کند.

این ساعات را به این بانوی قهرمان شادباش می گوییم و آرزو می کنیم تا به خواسته هایش در زندگی شخصی و به ویژه عرصه قهرمانی برسد.