هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور / جویباری ها به ناداوری باختند و صنعتی ها بازهم در خانه امتیاز از دست دادند + جدول

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان برابر حریفانشان قرار گرفتند که در این روز به یک تساوی و […]

4هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان برابر حریفانشان قرار گرفتند که در این روز به یک تساوی و یک شکست دست یافتند .

در یکی از این دیدار ها تیم شهدای جویبار در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال استقلال آبی تهران بود که در پایان جویباری ها موفق نشدند در خانه حریف خودشان امتیازی کسب کنند و با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شدند.

جویباری ها به مانند چند دیدار گذشته عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند اما بی دقتی مهاجمین جوان و کم تجربه و همچنین ضعف عجیب داوری در این دیدار سبب شد تا شاگردان میثم منیعی نتوانند از این دیدار امتیازی کسب کنند .

جویباری ها در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادن اما بعد در دقیقه ۶۰ موفق شدند گل دقیقه ۲۰ ” پوریا رضایی ” راجبران کنند و به ادامه دیدار امیدوار شوند ، اما این پایان کار نبود و جویباری ها باز هم در دقایق پایانی بازی بدشانس ظاهر شدند و در دقیقه ۸۵ توسط ” مرتضی حسینی ” دروازه خود را باز شده دیدند تا امیتازی از این دیدار خارج از خانه نگیرند .

تک گل جویباری ها در این دیدار توسط ” حسین رمضانی ” به ثمر رسیده شد .

 جویباری ها با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه سوم این رقابت ها قرار دارد .

اما تیم بحران زده و پرحاشیه صنعت ساری که در از ابتدای فصل تا به اینجای کار ، دستخوش تغییرات زیادی نیز شده است ، عصر امروز در دیداری خانگی و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر میزبان تیم فوتبال شهرداری ارومیه بود .

صنعتی ها که در این دیدار دو سه بازیکن خوب خودشان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتن با ترکیبی جدید در برابر نماینده ارومیه قرار گرفتند و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند در نهایت موفق شدند گل خورده را جبران کنند و این دیدار را با تساوی به پایان برسانند .

در این دیدار ابتدا تیم میهمان موفق شد توسط حسین قنبری ، با گلی زیبا دروازه صنعتی ها را بازکنند و در ادامه تلاش ساروی ها بی حاصل نبود و در نهایت موفق شدند روی شلوغی دروازه تیم میهمان ” هادی موسخ ” در دقیقه ۹۰ گل تساوی این تیم را به ثمر برساند تا شاگردان داداش زاده از یک شکست خانگی دیگر نجات پیدا کنند .

صنعتی ها با این یک امتیاز کسب شده با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی گروه چهارم این رقابت ها قرار گرفتند .

 

حواشی این دیدار :

** تیم فوتبال صنعت ساری در این دیدار با لباس های سفید و سبز رنگ وارد زمین شدند و تیم حریف بالباس قرمز وارد زمین شد.

** دو بازیکن مازندرانی با نام های آرمان فلاحی و ایمان جعفر اوغلی در این دیدار در ترکیب تیم ارومیه قرار داشتند و عملکرد خوبی در تیمشان داشتند.

** طبق شنیده ها ، حواشی قبل از این دیدار باعث شد تا امیر فرهنگ دوست بهترین مهره داداش زاده از تیم کنار گذاشته شود و در این دیدار حضور نداشته باشد .

*** مهدی فولادی هم به دلیل سه کارته بودن ،  این دیدار را از روی سکوها تماشا میکرد .

*** محسن صائمی ستاره جوان مازندرانی ها که در تیم صنعت ساری حضور داشت به مانند امیر فرهنگ دوست ، با اخراج از سوی کادر فنی مواجه شد و از روی سکوها این دیدار را تماشا میکرد !

*** حدود ۲۰۰ هوادار در سمت چپ نیمکت ذخیره های صنعتی ها حضور داشتند .

*** نکته جالب عدم حضور هواداران در رو به روی جایگاه تماشاگران بود .

*** این دیدار به صورت مستقیم از شبکه طبرستان پخش میشد .

*** جناب آقای باقرزادگان مدیر عامل با شخصیت صنعتی ها بر خلاف دیدار قبلی ، در این دیدار حضور داشت و از نزدیک بازی بازیکنانش را نگاه میکرد .

*** در این دیدار هم به مانند سایر دیدار ها هواداران ساروی خواستار ترک ” بهزاد داداش زاده ” از تیم فوتبال صنعت ساری شدند و شعار ” حیا کن رها کن ” سر دادند

*** تماشاگران ساروی که حسابی از عملکرد ضعیف داداش زاده در تیم صنعت ساری ناراضی بودند تا یک ساعت بعد از بازی به نشانه اعتراض استادیوم را ترک نکردند و منتظر ماندند تا با عوامل باشگاه صحبت کنند .

*** صحبت های هوادران با بهزاد داداش زاده و عوامل باشگاه به جایی نرسید و در نهایت این صحبت های دوستانه به درگیری های لفظی ختم شد و هواداران خواستار بازگشت بازیکنان اخراجی و همچنین خواستار ترک بهزاد داداش زاده از تیم فوتبال صنعت ساری شدند .

 

 

لیگ دسته دوم فوتبال گروه C  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ نفت نوین آبادان ۸ ۴ ۳ ۱ ۱۰ ۷ ۳ ۱۵  
۲ کارا شیراز ۸ ۳ ۳ ۲ ۱۰ ۷ ۳ ۱۲  
۳ استقلال آبی ب ۸ ۳ ۲ ۳ ۱۰ ۱۰ ۰ ۱۱  
۴ شهدای جویبار ۸ ۳ ۲ ۳ ۷ ۷ ۰ ۱۱  
۵ نسل ابومسلم مشهد ۸ ۳ ۲ ۳ ۷ ۷ ۰ ۱۱  
۶ نفت امیدیه ۷ ۲ ۴ ۱ ۱۱ ۷ ۴ ۱۰  
۷ کاسپین قزوین ۸ ۲ ۴ ۲ ۵ ۴ ۱ ۱۰  
۸ نفت و گاز گچساران ۸ ۲ ۴ ۲ ۴ ۷ ۱۰  
۹ هف سمنان ۷ ۱ ۵ ۱ ۶ ۸ ۸  
۱۰ مقاومت تهران ۸ ۱ ۱ ۶ ۸ ۱۴ ۴  
لیگ دسته دوم فوتبال -گروه D  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ سپیدرود رشت ۸ ۵ ۱ ۲ ۱۲ ۸ ۴ ۱۶  
۲ شاهین شهرداری بوشهر ۸ ۴ ۳ ۱ ۱۰ ۵ ۵ ۱۵  
۳ فولاد ب اهواز ۷ ۴ ۲ ۱ ۱۳ ۸ ۵ ۱۴  
۴ خلخال دشت ۸ ۲ ۵ ۱ ۹ ۷ ۲ ۱۱  
۵ پیام وحدت ۸ ۳ ۲ ۳ ۱۶ ۱۶ ۰ ۱۱  
۶ رهپویان رضوانشهر ۸ ۳ ۲ ۳ ۷ ۱۱ ۱۱  
۷ شهرداری ارومیه ۸ ۲ ۳ ۳ ۸ ۷ ۱ ۹  
۸ صنعت ساری ۸ ۱ ۴ ۳ ۸ ۱۰ ۷  
۹ توسعه کیش ۸ ۱ ۴ ۳ ۸ ۱۲ ۷  
۱۰ الوند همدان ۷ ۰ ۲ ۵ ۸ ۱۵ ۲