رای کمیته انضباطی برای تیم والیبال کاله اعلام شد /محرومیت از ۲ دیدار خانگی بدون تماشاگر و ۱۰۰ میلیون جریمه نقدی

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم والیبال کاله مازندران به دلیل عملکرد نامطلوب تماشاگران از همراهی تماشاگران در دو دیدار خانگی محروم شده و به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن کوچک‌زاده اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز […]

7رئیس هیئت والیبال آمل گفت: با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم والیبال کاله مازندران به دلیل عملکرد نامطلوب تماشاگران از همراهی تماشاگران در دو دیدار خانگی محروم شده و به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن کوچک‌زاده اظهار کرد: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته با حضور اعضای این کمیته و سرپرست تیم والیبال کاله برای بررسی حواشی دیدار دو تیم والیبال کاله مازندران و پیکان تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نظر ناظر مسابقه مبنی بر تخلف برخی از تماشاگران در به‌کار بردن الفاظ غیر متعارف، ناپسند و همچنین پرتاب اشیا به داخل سالن مسابقه اعلام شده و در آن سوابق گذشته هواداران کاله در برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر و ایجاد حاشیه در زمین اشاره شد.

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: بنا به استناد بند ۳۹ از ماده ۱۰ آئین‌نامه انضباطی، باشگاه کاله مازندران به دو جلسه برگزاری مسابقه بدون تماشاگر در آمل و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد همچنین یکی از سر‌گروه‌های این تیم هم تا پایان نیم فصل از حضور در همه ورزشگاه‌هایی که باشگاه کاله در آن مسابقه دارد، محروم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در ست دوم دیدار کاله مازندران و پیکان محمد شاهمیری داور مسابقه به دلیل الفاظ ناخوشایند از سوی تماشاگران بازی را برای دقایقی قطع کرد، ادامه داد: در ابتدا سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی کاله مازندران را از حضور و همراهی تماشاگران در دیدارهای خانگی محروم کرده بود.

کوچک‌زاده بیان کرد: این محرومیت سبب شد ‌تا نماینده مازندران در لیگ برتر دیدار خانگی هفته ششم مقابل شهرداری تبریز را با بدون حضور تماشاگر دنبال کند.

وی از تماشاگران و والیبال‌دوستانی که برای حمایت کاله مازندران به سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) می‌آیند خواست تا در بازی‌های آینده خویشتن‌دار باشند و دست به تشویق تیم خود بزنند.

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: بازی‌های بدون تماشاگر سبب ضربه به تیم در شرایط حساس از لیگ برتر والیبال می‌شود.