عطايي :بازیکنان کاله در شرایط مطلوبی قرار دارند/ برای پیروزی راهی گنبد شدیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان کاله در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای پیروزی راهی گنبد شدیم. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم کاله مازندران و بازرگانی جواهری گنبد در گفت‌وگويي اظهار کرد: امیدواریم دو تیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی […]

aaaattaaaسرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان کاله در شرایط مطلوبی قرار دارند و برای پیروزی راهی گنبد شدیم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم کاله مازندران و بازرگانی جواهری گنبد در گفت‌وگويي اظهار کرد: امیدواریم دو تیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: همه بازی‌های لیگ برتر برای‌مان ارزش و اهمیت خاص دارند و می‌خواهیم با نمایش توانمندی‌های خود بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: با توجه به دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و شهرداری تبریز که با پیروزی سه بر یک در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد، با روحیه خوبی راهی گنبد شدیم هر چند در دیدار گذشته جای تماشاگران و هواداران کاله در زمین مسابقه خالی بود.

این مربی با اشاره به اینکه بازرگانی جواهری از تیم‌های قدیمی و قدرتمند والیبال است که در هر دوره از لیگ برتر حضور دارد، بیان کرد: برای این دیدار با آنالیز لازم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کردیم و امیدوارم شاگردانم در زمین دستورات کادر فنی را به خوبی به اجرا در آورند.

عطایی گفت: با استفاده از توان بازیکنان و تفکرات کادر فنی به دنبال کسب امتیاز لازم از این دیدار خارج از خانه هستیم.