جودوی نور یاور می خواهد؛ استعدادها بدون پول وارد لیگ می شوند + عکس

دیگر از چالوس هم سبقت گرفته اند و تکاپوی دلنشینی در جودو دارند. پیشتر قطب جودو شهرهای ساری و قائمشهر و چالوس بودند ولی حالا فعالان جودو در این شهرهای سنتی هم می گویند فقط نور! به گزارش مازند اسپرت؛ جودوی این شهرستان قد کشیده و افتخارات خوبی را کسب کرده است.آخرین آن هم کسب […]

wqwqwدیگر از چالوس هم سبقت گرفته اند و تکاپوی دلنشینی در جودو دارند. پیشتر قطب جودو شهرهای ساری و قائمشهر و چالوس بودند ولی حالا فعالان جودو در این شهرهای سنتی هم می گویند فقط نور!

به گزارش مازند اسپرت؛ جودوی این شهرستان قد کشیده و افتخارات خوبی را کسب کرده است.آخرین آن هم کسب نشان طلای کوراش جهان بود که ابراهیم قجر گرفت ضمن آنکه دهها استعداد لایق در جودوی نور هست که این شهر را به خاستگاه تازه برای ورزش قدیمی مازنی ها تبدیل کرده است.

این جایگاه متاثر از تلاش هایی است که جمعی از نوری های بی ادعا و عاشق انجام داده اند.در میان آنان مجتبی کاویانپور انگشت نماست، کسی که به قدری ذوب در جودو شده که یک شهر و استان را به خود معطوف ساخته است.

این جوان لایق قصد دارد تا جودوی منطقه را به رده ای برساند که گمانش نمی رفت اما بدون امکانات حداقلی دوام آوردنش غیر ممکن است.

نوری ها می خواهند در فصل جدید لیگ دسته اول کشور شرکت کنند و ثبت نام هم کرده اند اما از پول و بودجه خبری نیست.برخی قصد کمک به مجموعه ی کاویانپور دارند اما فعلا توفیقی حاصل نشده و همه منتظر هستند تا شاید وقتی ۵ آذر برسد و نوری ها به تهران بروند، کمی پول تزریق شود.

این تیم متبرک به عنوان شهدای غواص است و در لیگ شرکت می کند، چه خوب است صاحبان سرمایه و نهادهای تجاری به یاری این تیم بروند.

نوری ها با این استعدادهای خوب و قابل خود می توانند آینده ی جودوی استان را تضمین کنند، فعلا که صورتشان را با سیلی سرخ می کنند تا بعد که شاید اتفاقی بیفتد.

 

1010

1414

8585