ایستگاه آخرلیگ تکواندو نوجوان و جوانان دختر مازندران/شاهد لیند قائمشهر قهرمان تکواندو استان

ششمین دوره لیگ نوجوان و جوان دختران تکواندوکار استان با قهرمانی تیم شاهد لیند قائمشهر به پایان رسید. به گزارش مازند اسپرت ، ششمین دوره لیگ استانی نوجوان و جوان دختر، امروز (پنج شنبه) در پایان هفته هفتم و نهایی این دیدار با برتری شاهد لیند قائمشهر  در جایگاه نخست، حاجی پور بابل و بسیج […]

banoششمین دوره لیگ نوجوان و جوان دختران تکواندوکار استان با قهرمانی تیم شاهد لیند قائمشهر به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت ، ششمین دوره لیگ استانی نوجوان و جوان دختر، امروز (پنج شنبه) در پایان هفته هفتم و نهایی این دیدار با برتری شاهد لیند قائمشهر  در جایگاه نخست، حاجی پور بابل و بسیج ورزشکاران عباس آباد در رده دوم و سوم،  به ایستگاه آخر رسید.

این سری از مسابقات با حضور تیم های حاجی پور بابل، شاهد نوشهر، شاهد لیند قائمشهر، هیات تکواندو بابل، هیات تکواندو چالوس، ستارگان شمال، ققنوس جویبار و بسیج ورزشکاران عباس آباد به صورت دوره ای و با کسب بیشترین امتیاز به طور متمرکز در سالن پهلوان توکلی محمودآباد برگزار شد.

در این رقابتها این دختران قائمشهری بودند که با کسب ۶ پیروزی شیرین و یک تساوی و ۱۹ امتیاز کاپ قهرمانی را با خود به خانه بردند و تیم با سابقه و باتجربه حاجی پور بابل با ۵ برد و ۲ تساوی و کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

و دختران تکواندوکار بسیج عباس آباد با ۳ برد، ۳ تساوی و یک باخت و احتساب ۱۲ امتیاز به مقام سوم رسید.

تیم های ققنونس جویبار، هیات تکواندو بابل، ستارگان شمال، هیات تکواندو چالوس و شاهد نوشهر به ترتیب در جایگاه پنجم تا هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه این دوره از پیکارها باحضور مریم کیومرثی نایب رییس تکواندو استان،نسرین آریایی فر مسئول برگزاری مسابقات استان و مریم کربلایی بابایی مسئول کمیته داوران استان برگزار شد.

 ابتدا سارا اسماعیل مقدم و زهرا اصغرنژاد به عنوان داور برتر لیگ و سرمربی برتر استانی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند سپس  تیم های اول تا سوم با اهدا کاپ، حکم و مدال بر روی سکو ایستادند، هم چنین از مربی و سرپرست تیم ققنوس جویبار به عنوان تیم اخلاق تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، با پایان پیکار تکواندوکاران نوجوان و جوان، زنگ آغاز رقابتهای شیر دختران کوچک خردسال و نونهال در هفته آینده به صدا در می آید.