تاییدخبرتغییر سرمربی توسط سخنگوباشگاه/بحرگرد:ابراهیم تقی پور رسماسرمربی باشگاه صنعت(جوان)ساری شد

مازند اسپرت :سرپرست باشگاه صنعت ( جوان ) ساری خبر تغییر سرمربی این تیم را تایید کرد .   رضا بحرگرد نیکو سرپرست تیم فوتبال صنعت (جوان) ساری در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ضمن تایید خبر کار شده (حواشي صنعت جوان شده پاياني ندارد /ابراهيم تقي پور به نيمكت صنعت(جوان)ساري نزديك شد!؟) در […]

مازند اسپرت :سرپرست باشگاه صنعت ( جوان ) ساری خبر تغییر سرمربی این تیم را تایید کرد .

 

رضا بحرگرد نیکو سرپرست تیم فوتبال صنعت (جوان) ساری در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ضمن تایید خبر کار شده (حواشي صنعت جوان شده پاياني ندارد /ابراهيم تقي پور به نيمكت صنعت(جوان)ساري نزديك شد!؟) در سایت مازند اسپرت گفت : با تصمیمی که اعضای مدیریتی باشگاه گرفتند ابراهیم تقی پور از این پس جایگزین رضا تقوی خواهد شد .

 

سرپرست و سخنگوی باشگاه جوان ساری ادامه داد : طی توافقات انجام شده و بعد از جدایی آقای تقوی ،عصر امروز در جلسه ای که با آقای ابراهیم تقی پور داشته ایم ، ایشان قبول کردند که هدایت تیم فوتبال صنعت (جوان ) ساری را در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بر عهده بگیرند .

 

وی افزود : هم اکنون تیم ما برای انجام دو دیدار دوستانه در اردوی تهران به سر میبرد و از فردا هم ابراهیم تقی پور به جمع بازیکنان و اعضای باشگاه در تهران اضافه خواهد شد و هدایت تیم را به صورت رسمی برعهده خواهد گرفت .

 

سخنگوی باشگاه صنعت جوان ساری همچنین گفت:یکی از اولویت های سیاست باشگاه در فصل جدید اخلاق محوری و نیز صداقت با اعضاء محترم این تیم،که شامل:مربیان و بازیکنان است،می باشد.

 

محمدرضا بحرگرد نیکو خاطر نشان کرد:رفتار آقای تقوی که بدون هماهنگی سرپرست ویا باشگاه حضور بازیکنان را برای رفتن به اردوی تدارکاتی لغو کرد،در واقع به نوعی ایجاد اختشاش،بی نظمی و نیز توهین به باشگاه بوده است زیرا نخستین بار است که شاهد یک چنین رفتار از سوی یک مربی به با تجربه بودیم.

 

وی در خاتمه خاطر نشان شد:مذاکرات با آقای تقی پور جهت قبول سرمربیگری تیم صنعت جوان ساری،در تهران برگزار شد که در نهایت آقای تقی پور به جهت خدمت و کمک به فوتبال ساری و مازندران قبول نمودند تا سرمربیگری این تیم را بر عهده گیرند.

همچنین سخنگوی این باشگاه خبر از حضور سرمربی در اردوی تیم در تهران و آغاز تمرینات طی روزهای آینده در ساری خبر داد.

 

 به گزارش مازند اسپرت ؛ همچنین ” رضا تقوی ” سرمربی برکنار شده صنعت ساری نیز طی تماسی با سایت مازند اسپرت اعلام کرد که از این تیم اخراج نشده است و خودش از ادامه همکاری در این باشگاه استعفا داده است .