دیدار های پرگل و جذاب در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال استان/اوج گیری دوباره ماکران با برتری برابر وحدت جویبار +سایر نتایج

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان مازندران ؛ هفته سیزدهم و دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز ( پنجشنبه ۲۱ آبان ) در شهرهای مختلف استان برگزار […]

5هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان مازندران ؛ هفته سیزدهم و دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز ( پنجشنبه ۲۱ آبان ) در شهرهای مختلف استان برگزار شد .

 

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته دو تیم بالانشین وحدت مقاومت جویبار و شهدای ماکران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار ماکرانی ها موفق شدند حریف صدرنشین خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند و به صدر جدول این رقابت ها صعود کنند و جای تیم جویبار را در صدر بگیرند .

 

در دیگر دیدار جالب این هفته شهداء لمراسک گلوگاه در دیدار خانگی میزبان تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار بود . در این دیدار تماشایی که گل های زیادی را نیز در بر داشت ، تیم گلوگاه موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ میهمان خود را با شکست بدرقه کند .

 

در دیگر دیدار پرگل این هفته دو تیم شهدای بابلسر و شهرداری نشتارود به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پرگل چهار چهار به پایان رسید .

 

همچنین دیدار تیم های حربده محمود آباد و استقلال ساری به دلیل درگذشت یکی از بازیکنان تیم محمود آبادی روز شنبه برگزار خواهد شد .

 

نتایج سایر دیدار ها به شرح زیر می باشد :

 

شهرداری ایزد شهر۲-۱دنیای آبی زاغمرز

بازرگانی وشتانی آمل۱ – ۰سد نکا

وحدت مقاومت جویبار۱ – ۲شهدای ماکران

شهداء لمراسک گلوگاه۵ – ۴شهرداری فریدونکنار

شهداء بابلسر۴-۴شهرداری نشتارود