از انتقاد استقبال میکنیم اما ای کاش منصفانه باشد!

قلندری گفت: قطعا با کار بیشتر ضعف های تیم را برطرف خواهیم کرد/ای کاش دلواپسان تیم شهدا از ابتدای فصل پیگیر این بودند که این تیم چگونه بسته شده است؟!

به گزارش مازنداسپرت،فرید قلندری سرمربی تیم فوتبال شهدا بابلسر که به تازگی هدایت تیم فوتبال شهدا بابلسر را بر عهده گرفته است پس از هجمه های چند روز اخیر بر علیه تیم شهدا بابلسر در گفتگو با رسانه باشگاه اظهار داشت: دو شکست در دو بازی جای هیچ توجیه و صحبتی نمیگذارد و قطعاً با دو شکست روی کاغذ خوب نبودیم اما با تمام کم و کاستی ها این دو بازی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ فنی با توجه به تفکرات جدید و زمان کمی که در اختیار داشتیم توانستیم در هردو بازی و مخصوصاً در گچساران و در زمین نفت موقعیت های فراوانی را خلق کنیم و با بدشانسی به گل نرسیم و از آن طرف ساده ترین توپ ها را گل بخوریم.

 

قلندری در ادامه گفت:در چند روز گذشته به گفته دوستان در فضای مجازی انتقاداتی نسبت به تیم صورت گرفته که من خیلی از این انتقادات استقبال میکنم چون از اینکه نگران و به فکر تیم هستند نشان میدهد ما هم هوادار داریم و هم دلسوز، به شدت از نقدهای سازنده و منصفانه استقبال میکنم و با جان و دل میپذیرم اما نه نقد مغرضانه آیا این افرادی که الان نگران تیم هستند اول فصل که تیم در حال بسته شدن بود هم نگران این تیم بودند که این تیم به چه صورت در حال بسته شدن است؟ در صورتی که من فکر میکنم این انتقاد ها فقط برای کادر جدید است که کلا ده روز است تیم را تحویل گرفتند.

 

سرمربی تیم فوتبال شهدا بابلسر در رابطه با انتقادات چند روز اخیر نسبت به تیم شهدا بابلسر بیان داشت: کادرفنی قبلی در پنج دیدار گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده آیا این انتقاد ها در آن زمان هم صورت میگرفت؟ کادر جدید با تیم های مدعی لیگ بازی کرده و علارقم بازی زیبا و موقعیت سازی عالی و گل نشدن موقعیت ها با بدشانسی مورد هجمه و انتقادات نا بجا قرار گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: باز هم میگویم نقد را میپذیرم و وظیفه من است تا نقاط ضعف را برطرف کنم چه با نفراتی که اضافه میشوند، چه با تدابیری که با کادرفنی انجام خواهیم داد و تمریناتی که پشت سر خواهیم گذاشت قطعاً نقاط ضعف تیم را برطرف خواهیم کرد.

 

فرید قلندری سرمربی تیم فوتبال شهدا بابلسر در پایان خاطرنشان کرد:ما با در اختیار داشتن مدت زمان کوتاه با تیم های بالای جدولی بازی داشتیم و با توجه به محروم و مصدومین زیادی که در این دو بازی حضور نداشتند باختیم و قطعاً باخت جای هیچ توجیهی ندارد اما روز به روز در تلاشیم تا عملکردمان را بهتر کنیم.