صیادمنش: امیدوارم انشاالله در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم/دوست دارم با فرانسه و برزیل بازی کنیم

بازیکن مازنی تیم می فوتبال ایران گفت: تورنمنت بزرگ نیاز به بازی دوستانه‌های بزرگ دارد تا عافلگیر نشویم و برای همه چیز آماده باشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اللهیارصیاد منش پس از پیروزی ایران مقابل لبنان، اظهار داشت: خدا را شکر امروز توانستیم بازی را ببریم و دور مقدماتی را با برد تمام کریم. این خیلی مهم بود , حضور تماشاگران شیرینی این برد را دو چندان کرد. امیدوارم این روند تداوم پیدا کند. اولین حضور فیکسم در تیم ملی بود و از بچگی آرزوی این اتفاق را داشتم. امیدوارم هرموقع لازم باشد و صلاح دانستند بتوانم کمک کنم و در اختیار تیم ملی باشم. سعی می‌کنم هر دقیقه ای که کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی هستم از آن ها چه فوتبال و چه زندگی را یاد بگیرم.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی گفت: صددرصد همه تیم های جام جهانی قوی هستند و تیم ضعیف وجود ندارد. در یورو فرانسه از دانمارک شکست خورد یا مقدونیه ایتالیا را برد. هر گروهی می‌تواند برای ما و حریفان سخت باشد. این تورنمنت بزرگ نیاز به بازی دوستانه‌های بزرگ دارد تا عافلگیر نشویم و برای همه چیز آماده باشیم. امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهیم تا انشاالله در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و از گروه صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه دوست دارد مقابل چه تیم‌هایی بازی کند، اظهار داشت: در جام جهانی در هر گروهی باشیم همه تیم‌ها سخت هستند. هر بازیکنی دوست دارد مقابل بهترین تیم ها و بازیکنان بازی کند و خودش را محک بزند. من هم دوست دارم مقابل برزیل و فرانسه بازی کنیم.