ضرب طلای یازدهم به نام والیبال نشسته/ ایران با حضور مازنی ها قهرمان شد

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با حضور سه بازیکن مازنی و برتری مقابل روسیه قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در آخرین شب بازی های پارالمپیک، فینال مسابقات والیبال بین تیم های ایران و روسیه برگزار شد. سالن A تالار بزرگ” ماکاهاری مسه” محل مصاف دو تیم مدعی عنوان قهرمانی بود. تیم همیشه فینالیست والیبال نشسته  تیم ملی ایران و پر افتخارترین تیم جهان با حضور مازنی هایش که در هشت دوره حضور قبلی خود در بازی های پارالمپیک ، همیشه فینالیست بوده و جز در بازی های آتن و لندن در ۶ دوره دیگر قهرمان بازی ها را به خود اختصاص داده و مدال طلا را مال خود کرده ، برای رسیدن به فینال بازی های توکیو در بازی های قبلی با قدرت نمایان و انگیزه کامل ظاهر شده و همه حریفان(آلمان ،برزیل ، چین و بوسنی و هرزگوین) را شکست داده بود .
دیدار نهایی مسابقه والیبال نشسته پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ امروز برگزار شد و تیم ملی کشورمان موفق شد در یک بازی برتر ۳ بر یک روسیه را شکست دهد.
شاگردان هادی رضایی  که بدون باخت به فینال رسیده بودند، توانستند با نمایش درخشان مرتضی مهرزاد چالوسی، رمضان صالحی ساروی و مجید لشکری قائمشهری  که مهره های ارزشمند مازندرانی و کلیدی تیم ملی هستند طبق پیش بینی‌ها مدال طلا را از آن خود کنند.
این یازدهمین مدال طلای کاروان کشورمان در این بازی‌ها محسوب می‌شود.