انصراف ۳ تیم از حضور در لیگ برتر بدمینتون/ کیفیت دور رفت مطلوب بود

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بدمینتون از انصراف سه تیم از حضور در لیگ برتر این مسابقات خبر داد و گفت: قرار بود این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که هم‌اکنون هفت تیم پیگیر رقابت‌ها هستند. به گزارش مازند اسپرت ، مصطفی عرب در حاشیه دور رفت بیست و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون […]

badddمسئول کمیته مسابقات فدراسیون بدمینتون از انصراف سه تیم از حضور در لیگ برتر این مسابقات خبر داد و گفت: قرار بود این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که هم‌اکنون هفت تیم پیگیر رقابت‌ها هستند.

به گزارش مازند اسپرت ، مصطفی عرب در حاشیه دور رفت بیست و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور که با صدرنشینی هیئت هندبال این شهرستان همراه بود اظهار کرد: میزبانی دور رفت لیگ برتر امسال به شهرستان آمل واگذار شده و با توجه به اینکه این شهرستان در دور نهایی فصل گذشته لیگ برتر میزبانی شایسته‌ای داشت این مهم محقق شد.

مصطفی عرب با اشاره به برگزاری دیدارها در سالن ورزشی سرپوشیده مروارید، افزود: قرار بود لیگ برتر بدمینتون در سال جاری با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شود که این امر محقق نشد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون گفت: هم‌اکنون این مسابقات با شرکت هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی دنبال می‌شود که با پایان دور مقدماتی که به صورت رفت و برگشت دنبال می‌شود، دو تیم از هر گروه راهی دور نیمه‌نهایی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سه تیم لیگ برتری امسال از حضور در لیگ برتر انصراف دادند، تصریح کرد: هیئت هندبال سمنان که در گروه یک لیگ برتر قرار داشت به همراه برق شیراز از گروه دوم مسابقات از تیم‌داری در لیگ برتر انصراف دادند همچنین خلیج پژم هرمزگان که با قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد هم به دلیل بروز مشکلات از تیم‌داری سر باز زد.

عرب با اشاره به اینکه دور رفت مسابقات لیگ برتر در گروه دوم قرار بود با حضور چهار تیم در آمل پیگیری شود که با حضور سه تیم رقابت‌ها دنبال شد، بیان کرد: نماینده استان فارس به نام برق شیراز قبل از آیین قرعه‌کشی عدم حضور خود را با توجه به مشکلات مالی اعلام کرد تا تعداد تیم‌های این گروه به سه تیم کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون با اعلام اینکه با توجه به اعلام جذب سه بازیکن ملی‌پوش در هر تیم، امسال شرایط جذب تیم‌ها مطلوب بود، اظهار کرد: هر بازیکن با توجه به میزان مبلغ قرارداد، بضاعت مالی و درخواست تیم‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کردند هر چند این امر موجب شد تا سطح تیم‌ها به هم نزدیک شده و امید داریم کیفیت مسابقات بالا رود.

این مسئول ادامه داد: باید بازیکنان ملی‌پوش با تمرینات مستمر در آمادگی لازم به سر ببرند البته سطح بازی‌ها در آمل بسیار به هم نزدیک بود و کیفیت آن نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرد.

عرب با اشاره به اینکه در فصل گذشته لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم‌های رامیان گلستان و خلیج پژم هرمزگان راهی لیگ برتر شدند، گفت: خلیج پژم از تیم‌داری در لیگ حرفه‌ای کشور قبل از آغاز مسابقات انصراف داد.