رئیس هیأت هندبال مازندران خبر داد: هجدهم آبان لیگ هندبال مازندران قرعه‌کشی می‌شود

رئیس هیأت هندبال مازندران از انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ هندبال استان در هجدهم آبان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛محمدحسین شکیبافر امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مسابقات اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات لیگ هندبال به تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستا‌ ها دعوت نامه ارسال شد و […]

022332رئیس هیأت هندبال مازندران از انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ هندبال استان در هجدهم آبان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛محمدحسین شکیبافر امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مسابقات اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات لیگ هندبال به تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستا‌ ها دعوت نامه ارسال شد و تیم‌ها تا هجدهم آبان ماه زمان دارند تا برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه لیگ هندبال قهرمانی مازندران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: مراسم قرعه‌کشی لیگ هندبال استان با حضور نماینده تیم‌ها روز هجدهم آبان ماه به طور رسمی در دو بخش آقایان و بانوان در دفتر هیأت استان در ساری برگزار می‌شود. 

رئیس هیأت هندبال مازندران با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما برگزاری سالم و سطح کیفی بالای این مسابقات در هر دو بخش است، یادآور شد: روز بیست‌و‌یکم آبان ماه زمان برگزاری مسابقات لیگ در دو بخش آقایان و بانوان است.

شکیبافر با اشاره به اینکه نخبگان این رشته ورزشی در سطح استان کشف می‌شوند،گفت: برگزاری لیگ می‌تواند در شناسایی و کشف استعداد هندبالیست‌های برتر کمک کند.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم منتخب هندبال آقایان و بانوان مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در همین لیگ استان معرفی می‌شود، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های هیأت هندبال مازندران ضمن توسعه هندبال، کشف استعداد و نخبه، ساماندهی ورزشکاران سازمان یافته و حضور منظم در مسابقات قهرمانی کشور است.