جوانان و بزرگسالان دختر و پسر اعزامی به تکواندو قهرمانی کشور مشخص شدند

برترین های اوزان هشتگانه دختر و پسر در رده جوانان و بزرگسالان امروز با برگزاری آخرین مرحله انتخابی معرفی شدند. به گزارش مازنداسپرت امروز (پنج شنبه) طی برنامه ای از سوی کمیته مسابقات با برگزاری مرحله نهایی انتخابی با استفاده از هوگو الکترونیک طبق شرایط برپایی رقابت های فدراسیون ،  در رده جوانان و بزرگسالان […]

برترین های اوزان هشتگانه دختر و پسر در رده جوانان و بزرگسالان امروز با برگزاری آخرین مرحله انتخابی معرفی شدند.

به گزارش مازنداسپرت امروز (پنج شنبه) طی برنامه ای از سوی کمیته مسابقات با برگزاری مرحله نهایی انتخابی با استفاده از هوگو الکترونیک طبق شرایط برپایی رقابت های فدراسیون ،  در رده جوانان و بزرگسالان با حضور فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان، علیرضا میرزایی دبیر هیات تکواندو استان در آقایان و مریم کیومرثی نایب رییس تکواندو استان در بانوان در سالن علمدار شهرستان ساری برترین های اوزان هشتگانه دختر و پسر جهت اعزام به قهرمانی کشور معرفی شدند.

نفرات برتر، تیم تکواندو پسران استان مازندران  به شرح ذیل می باشد:

۵۴- کیلوگرم: آرش صلاحی نژاد

۵۸- کیلوگرم: محمدحسین پلنگ افکن

۶۳- کیلوگرم: سروش احمدی

۶۸- کیلوگرم: مرتضی لطفی

۷۴- کیلوگرم: حسین احسانی

۸۰- کیلوگرم: علی پاکدین

۸۷- کیلوگرم: محمد شرج پور

۸۷+ کیلوگرم: علی محمدپور

سی و هفتمین دوره مسابقات قهرماني كشور آقایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان، طي روزهاي چهارم و پنجم آذرماه به ميزباني هيات تكواندو استان تهران برگزار مي شود.

ورود تیم ها، جلسات سرپرستان و قرعه کشی اوزان فرد روز سه شنبه در محل خوابگاه و قرعه کشی اوزان زوج روز چهارشنبه در محل مسابقات انجام میگردد.

تکواندوکاران اوزان فرد  (۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- كيلوگرم) روز چهار شنبه  (۴ آذرماه) و مسابقات اوزان زوج (۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ كيلوگرم) روز پنجشنبه (۵ آذرماه) پیگیری می شود.

 

برترین های اوزان هشتگانه دختران تکواندوکار به شرح ذیل می باشد:

۴۶- کیلوگرم: فاطمه شعبان نیا

۴۹- کیلوگرم: هانیه صادقی

۵۳- کیلوگرم: زهرا یزدانی

۵۷- کیلوگرم: ساناز بحری

۶۲- کیلوگرم: زینب حسین پور

۶۷- کیلوگرم: هانیه سعیدی

۷۳- کیلوگرم: فرزانه طالشی

۷۳+ کیلوگرم: زینب ولیپور

اما بيستمين دوره مسابقات تكواندوي قهرماني كشور بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان، طي روزهاي ۶ (اوزان فرد) و ۷ آذر (اوزان زوج) برگزار مي شود. 

ورود تيم ها، وزنكشي اوزان فرد (۴۶-، ۵۳- ، ۶۲- و۷۳+ كيلوگرم)، قرعه كشي اوزان هشتگانه و جلسه سرپرستان روز پنج شنبه (۵ آذرماه) در محل خوابگاه است و وزن كشي اوزان زوج ( ۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ كيلوگرم) روز جمعه (۶ آذرماه) انجام خواهد شد.

زنان و مردان جوان و بزرگسال منتخب  استان مازندران جزء آخرین گروه  اعزامی به قهرمانی کشور سال ۹۴ می باشند تا با کسب بهترین نتیجه از این دیدارها پرونده قهرمانی کشور در این سال بسته شود.

تکواندو مازندران در کارنامه ای بی سابقه در ۶ اعزام به قهرمانی کشور در رده های خردسال،  نونهال و نوجوان  دختر و پسر توانست عناوینی از ، قهرمانی در دو رده خردسالان و نونهالان پسر، نایب قهرمانی رده نونهالان دختر، قهرمانی نوجوانان پسر و مقام چهارمی نوجوانان و خردسالان دختر را کسب نماید که رزومه ای درخشان را به عنوان قطب تکواندو ایران از خود بر جای گذاشت.

اینک با سختگیری های به عمل آمده از سوی کمیته مسابقات، طی برگزاری چندین انتخابی و فراهم نمودن امکاناتی مشابه با فدراسیون از سوی هیات تکواندو استان، سعی در گزینش  بهترین افراد در رده جوانان و بزرگسالان  جهت اعزام به قهرمانی کشور شده تا با کسب عنوانی درخشان رکوردی بی نظیر از مازندران به ثبت برسد.

گفتنی است، سال گذشته پسران جوان و بزرگسال در ایلام کاپ قهرمانی را بالای سر بردند و دختران تکواندوکار در جایگاه چهارم قرار گرفتند.