موفقیت ورزش همگانی مازندران به واسطه برنامه ریزی های دلیری !

حسن دلیری موفق شد در این مدت کوتاه با ایجاد انقلابی اساسی در ورزش همگانی مازندران و با اجرای برنامه های دقیق و حساب شده، در کلیه مناطق استان رتبه دوم برترین استان کشور را برای مازندران به ارمغان آورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از گذشت چندین سال بی توجهی به ورزش همگانی مازندران، با انتصاب بجا و هوشمندانه حبیب حسین زادگان، پهلوان حسین دلیری مسئولیت این معاون را پذیرفت که کارنامه درخشان او طی سالیان اخیر در شهرهای بزرگ استان همچون ساری، فریدونکنار، جویبار، قائمشهر، نکا، سیمرغ منشا پیشرفت ورزش در آنجا بوده و بعنوان مدیر برتر ورزش مازندران نیز معرفی شد. دلیری با جدیت زیاد در کارش دست آوردهای خوبی در طول این مدت داشت و به نوعی می شود تحول در ورزش همگانی را مدیون این پهلوان بود.


حسن دلیری موفق شد در این مدت کوتاه  با ایجاد انقلابی اساسی در ورزش همگانی مازندران و با اجرای همایش ها و برنامه های متعدد در کلیه مناطق استان، رتبه دوم برترین استان کشور را برای مازندران به ارمغان آورد.

شایسته است که از حمایت های احمد حسین زادگان استاندار مازندران، حبيب حسین زادگان مدیر کل ورزش جوانان مازندران و مدیریت حسین دلیری در کسب این موفقیت عظیم و غرور آفرین به نیکی یاد کرده و تشکر کنیم.

دلیری ثابت کرد که لیاقتش بیشتر از این هاست و قطعا در آینده جایگاه بهتری در ورزش در انتظارش است.

امیدواریم در آینده نیز این رشته حساس مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد تا ورزش به طور کل همگانی شود و فقط در حد یک شعار و تبلیغات نباشد .