با اعلام سازمان لیگ فدراسیون ؛ تاریخ برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو تا پایان دور رفت مشخص شد

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تا پایان دور رفت و برگزاری ۳ دیدار معوقه هفته اول و دوم اعلام شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه (هفتم آبان‌ماه) با مبارزات تیم‌ها در هفته اول و دوم آغاز شد که […]

3با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تا پایان دور رفت و برگزاری ۳ دیدار معوقه هفته اول و دوم اعلام شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه (هفتم آبان‌ماه) با مبارزات تیم‌ها در هفته اول و دوم آغاز شد که در پایان شهرداری ورامین با دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز در صدرجدول قرار گرفت، شهرداری ساری با یک برد، یک تساوی و ۴ امتیاز دوم و تیم صنایع استیل البرز با یک برد و یک باخت و ۳ امتیاز سوم شد.

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو تا پایان دور رفت این مسابقات به شرح ذیل اعلام شد:

هفته سوم و چهارم: پنجشنبه (۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۴)

هفته پنجم و ششم: دوشنبه (۱۶ آذرماه ۱۳۹۴)

هفته هفتم، هشتم و نهم: دوشنبه (۷ دی‌ماه ۱۳۹۴)

همچنین بدلیل حضور ملی پوشان در تورنمنت آزاد قزاقستان و حضور تکواندوکاران دو تیم دانشگاه آزاد و پاس قوامین در ترکیب تیم ملی کشورمان، مبارزات این تیم‌ها در هفته اول و دوم لغو شد که مبارزات این دو تیم نیز روز جمعه (۲۹ آبانماه) برگزار می‌شود.

مبارزات معوقه هفته اول:

گیتی پسند اصفهان – دانشگاه آزاد

سونیا – پاس قوامین

مبارزه معوقه هفته دوم:

پاس قوامین – یاسین پیشرو قم