خبر تلخ و غیرقابل باور از باشگاه نساجی

حدادیان دلسرد شد/ نساجی به فروش گذاشته شد!

از ظهر امروز خبری مبنی بر فروش باشگاه نساجی دست به دست درحال چرخیدن است و از عوامل این باشگاه کسی حاضر به پاسخگویی نیست.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛خبر شوکه‌کننده‌ای برای هواداران مازندرانی فوتبال امروز در فضای مجازی مخابره شد. باشگاه نساجی به فروش گذاشته شد.

در فضای مجازی به نقل از مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از تصمیم جدی این باشگاه مبنی بر واگذاری امتیاز تیم خبر داد.

از قبل هم زمزمه‌هایی به عدم همکاری حدادیان با باشگاه نساجی به گوش میرسید و حالا اما این موضوع گویا رنگ واقعیت گرفته تا موجی از نگرانی در ببن هواداران نساجی ایجاد شود.

چندی پیش شنیده شده بود که رضا حدادیان مالک ساروی باشگاه نساجی که مالک شرکت هواپیمایی وارش نیست می‌باشد، با انتقاد همشهری‌های ساروی خودش رو به رو شده بود و قصد تیمداری با نام باشگاه اختصاصی خودش وارش و شرکت هواپیمایی‌اش در مرکز استان مازندران را دارد.

حالا باید صبر کرد و دید چه سرنوشتی در انتظار باشگاه نساجی و ادامه تیمداری رضا حدادیان در فوتبال ایران خواهد بود؟

مدیر باشگاه نساجی: عدم حمایت‌ها مالک نساجی را دلسرد کرده است

مدیر باشگاه نساجی مازندران گفت: متاسفانه از مدت‌ها قبل مالک باشگاه اسیر این دلسردی شده بود و حالا به صورت رسمی اعلام فروش کردند.

فرهاد کوچک زاده مدیر و سرپرست باشگاه نساجی مازندران در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص موضوع فروش امتیاز باشگاه نساجی، در گفت و گو با خبرنگار مازنداسپرت، اظهار داشت: هزینه‌های تیمداری سرسام آور شده و باید حق داد که تیم‌های خصوصی دلسرد شوند.

کوچک زاده افزود: متاسفانه از مدت‌ها قبل مالک باشگاه اسیر این دلسردی شده بود و حالا به صورت رسمی اعلام فروش کردند.

وی بیان داشت: بخاطر شرایط خاص تیم در هفته های پایانی لیگ، این موضوع مطرح نشد و حالا اعلام کردیم که هرکسی که مایل به خرید امتیاز تیم هست، آقای حدادیان حاضر است تیم را واگذار کند.

مدیر باشگاه نساجی مازندران در خصوص فروش امتیاز باشگاه نساجی و خروجش از مازندران هم گفت و بیان کرد: قرار نیست امتیاز از استان مازندران خارج شود و فقط آقای حدادیان دیگر حاضر نیست هزینه کند. الان هر کسی شرایط تیمداری داشته باشد، آقای حدادیان تیم نساجی مازندران را به آنها واگذار خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان وجود دارد که حدادیان دوباره به تیمداری برگردد یا خیر، گفت: مشکلات و عدم حمایت ها زیاد است و ما و همه مردم مازندران امیدوار هستیم با رفع شدن مشکلات و حمایت از بخش خصوصی دوباره آقای حدادیان را در رأس مالکیت این باشگاه ریشه دار و قدیمی داشته باشیم و فصل آینده را فصل عالی داشته باشیم.