مُهر بی‌مِهری بر چک خریدار جدید نساجی

با چک برگشتی خریدار جدید، آب سردی بر پیکر همه هواداران نساجی ریخته شد تا به خود بیایند که نساجی محبوب آنها دردی ریشه‌دار و عمیق دارد که به وسعت تمام آن ۲۴ سال انتظار آزارش می‌دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گویا حواشی کوچک و بزرگ خیال رفتن از باشگاه نساجی و دل هوادارانش را ندارد و هر روز با رنگ و لعابی جدیدتر پا به میدان می‌گذارد تا دل هواداران را همچون درخت بیدمجنون بلرزاند.

از نام بزرگ نساجی و ابهتش، فقط یک باشگاه و یک تیم برای مردم عاشقش باقیمانده بود و ۲۴ سال چشم انتظاری تا تیم محبوب خود را در لیگ‌ برتر ببینند. بعد از فراز و نشیب‌های بسیار، تیم صعود کرد و رؤیای دست‌نیافتنی ببرها، محقق و تیم راهی لیگ‌برتر شدند.

بماند که از ابتدای فصل تا پایان آن، مربی‌ها عوض کردند و دردسرها کشیدند ولی با آمدن مالکان جدید، روزهای خوش برای باشگاه نساجی آغاز شده بود و هواداران دل‌خوش از این اتفاق، سکوهای بتنی وطنی را با عشق پُر می‌کردند تا بهترین هواداران تاریخ فوتبال ایران لقب گیرند در عاشقی و دلدادگی.

ولی این خوشی، همچون خوابی رنگین به پایان رسید و مالکان به بهانه بی‌مهری مسؤولان و محقق نشدن قول آنان تیم را برای فروش گذاشتند تا شخصی که هنوز در سایه قراردارد تیم و باشگاه را بخرد و تحویل بگیرد.

با این وجود بازهم هواداران نساجی به این تغییرات امیدوار بودند و مطمئن که تیم محبوب آنان از هر گزند و آسیب دور خواهند ماند که به یکباره تصاویر چک برگشتی خریدار جدید، آب سردی بر پیکر همه آنان ریخته شد تا از این خواب برخیزند و به خود آیند که نساجی محبوب آنها دردی ریشه‌دار و عمیق دارد که به وسعت تمام آن ۲۴ سال انتظار آزارش می‌دهد.

طبق شنیده‌ها، در صورت نقدنشدن هریک از چک‌ها در موعد مقرر، معامله به‌صورت یک طرفه فسخ می‌شود و با برگشت خوردن نخستین چک خریدار جدید، باید دوباره صنیعی‌فر و حدادیان را مالکان باشگاه دانست مگر اینکه شرایط جدیدی رقم بخورد.

 با این اتفاق، به نظر می‌رسد روزهای خاکستری و بی‌هدف برای شهرخسته دوباره تداعی می‌شود و نگران از اینکه سرنوشتش چه می‌شود.