جلسه سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی با بهداد سلیمی پس از انصراف!+عکس

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی که یکی از کاندید‌اهای ریاست فدراسیون وزنه برداری بوده، امروز با بهداد سلیمی در محل فدراسیون نشست صمیمانه‌ای داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی زمان ریاست چهار ساله محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به پایان رسید که طبق تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان  شهرام عظیمی به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد تا به مدت سه ماه به عنوان سرپرست در این فدراسیون فعالیت کند.

این روزها در حالی تغییرات در فدراسیون ورزش‌های رزمی در پست های داخلی فدراسیون صورت می‌گیرد که شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گویا تمایلی برای آماده کردن فضای مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی را ندارد. به هر حال ماموریت اصلی عظیمی برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی است، اما تا کنون نه تنها چنین فضایی را در این فدراسیون مهیا نکرده، بلکه شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون مربوطه محل برگزاری نشست های مخفیانه وی با برخی از کاندید‌اهای ریاست فدراسیون وزنه برداری و چهره‌های المپیکی در رشته وزنه برداری است!

عظیمی که یکی از کاندید‌های ریاست فدراسیون وزنه برداری  بود، صبح امروز انصراف خود را از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری را اعلام کرد، اما طبق آخرین خبرها امروز و دقایقی پیش با بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن در محل فدراسیون ورزش‌های رزمی دیدار صمیمانه‌ای داشته است. البته یکی دیگر از کاندید‌های انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز که مدعیست گزینه اصلی ریاست فدراسیون وزنه برداری است و در عرصه خبر نیز دستی بر قلم داشته، همراه قهرمان المپیک در این جلسه بوده است.

حال اینکه موضوع اصلی جلسه چه بوده را باید سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی پاسخ دهد، اما مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز باید هرچه زودتر تکلیف فدراسیون ورزش‌های رزمی را روشن کنند، چرا که سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی گویا تمرکز خود را برای برگزاری مجمع ریاست فدراسیون را از دست داده و بیشتر به دنبال رایزنی برای کاندید‌های تحت حمایت خود در انتخابات فدراسیون وزنه برداری است.