کوچک‌زاده: راهی جز حمایت از کادر و تیم نداشتم/آقایان به‌جای حاشیه‌سازی به‌فکر فصل بعد باشند

سرپرست نساجی مازندران گفت: تجربه‌ام در گسترش‌فولاد و سپس اتفاقات تراکتور (اخراج بازیکن به‌طور مستقیم توسط مالک) راهی جز حمایت از کادر و تیم برای اعتلا و حفظ نساجی برایم باقی نگذاشت، هرچند این تصمیم مشکلات بسیاری را متوجه‌ام ساخت اما در نهایت موجب شد تا با سربلندی، لیگ را به پایان برسانیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرهاد کوچک‌زاده سرپرست تیم نساجی مازندران در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر طی پیامی درخصوص حواشی پیش‌آمده این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید.

به‌دنبال تغییرات اساسی در باشگاه و تیم، مسئولیت سرپرستی را زمانی عهده‌دار شدم که با چالش‌های بزرگی در فدراسیون، امور ثبت قراردادها و همچنین کمبود نیروی اجرایی مواجه بود اما بدواً به عشق شهرم و با پیشنهاد مالکان محترم، آقامجید جلالی و آقامهران کاظمی پذیرای این خدمت‌گذاری شدم.

با وجود تأخیر در آماده‌سازی نیم‌فصل، تیم روند رو به رشدی داشت اما اتفاقات قبل از بازی استقلال و بعد از آن حواشی بازی سپاهان، سپس باخت به نفت آبادان و حواشی قبل از بازی سپیدرود و پیکان، با توجه به شرایط حساس تیم در جدول، دو راه وجود داشت، یا: «حمایت از کادر و تیم برای حفظ قوا و انسجام تیم» و یا: «هم‌نوا شدن با حاشیه‌ها و اطاعت از هرگونه دستوری!» که در نهایت موجب سرافکندگی نساجی می‌شد.

تجربه‌ام در گسترش‌فولاد و سپس اتفاقات تراکتور (اخراج بازیکن به‌طور مستقیم توسط مالک) راهی جز حمایت از کادر و تیم برای اعتلا و حفظ نساجی برایم باقی نگذاشت، هرچند این تصمیم مشکلات بسیاری را متوجه‌ام ساخت اما در نهایت موجب شد تا با سربلندی، لیگ را به پایان برسانیم و این مسئله جز با حمایت هواداران فهیم و دلسوز نساجی محقق نمی‌شد.

همواره خودم را به اصول باشگاه‌داری مقید می‌دانم اما اگر پای آبروی نساجی در میان باشد، از خیلی چیزها می‌گذرم تا اصول و سلسله مراتب در باشگاه حفظ شود، شاید این اتفاقات، سرآغازی باشد برای ایجاد ساختار و سازماندهی در باشگاه نساجی.

ممکن است جناب صنیعی‌فر از من ناراحت باشند اما وظیفه من به‌عنوان مدیر تیم، حفاظت و حمایت از مجموعه برای کسب نتیجه دلخواه ایجاب می‌کرد تا تصمیماتی برخلاف میل‌شان بگیرم؛ انشاالله هم ایشان و هم جناب حدادیان عذر مرا بپذیرند؛ وظیفه مدیر تیم این است که در لحظات بحرانی به‌داد تیم برسد، آن‌هم در آستانه بازی‌های حساسی چون سپیدرود و پیکان که آبروی شهر و استان‌مان در گروی آن بود.

در پایان از همه عزیزان که در خدمت‌شان بودم، ضمن تشکر از زحمات‌شان، استدعا دارم از صحبت در مورد آنچه که گذشته و ایجاد نگرانی در هواداران خاتمه دهند و فقط به برنامه‌ریزی برای فصل بعد نساجی فکر کنند، فصلی که مطمئناً سخت‌تر از فصل قبل است، چون اکنون نساجی به دوران خوب خود بازگشته و این آغاز بلندپروازی دوباره نساجی در فوتبال کشور است.