جديدترين اخبار از نقل و انتقالات تيم واليبال كاله مازندران / حمزه زرینی به کاله آمل پیوستند

تیم والیبال کاله آمل که برای برگزاری اردو به تهران آمده است در اولین دیدار تدارکاتی مقابل بانک سرمایه شکست خورد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ آملی ها که پس از یک فصل غیبت بازهم با هدایت بهروز عطایی پابه رقابت های لیگ برتر گذاشته اند در اولین دیدار تدارکاتی ۳ بر یک مقابل […]

zzarriiniتیم والیبال کاله آمل که برای برگزاری اردو به تهران آمده است در اولین دیدار تدارکاتی مقابل بانک سرمایه شکست خورد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ آملی ها که پس از یک فصل غیبت بازهم با هدایت بهروز عطایی پابه رقابت های لیگ برتر گذاشته اند در اولین دیدار تدارکاتی ۳ بر یک مقابل بانک سرمایه شکست خوردند البته بادرخواست عطایی یک ست هم اضافه بازی کردند تا در نهایت نتیجه ۳ بر ۲ به نفع بانک سرمایه شود.

کاله آمل در اولین دیدار لیگ بیست و نهم در خانه از شهرداری زاهدان پذیرایی خواهد کرد که اضافه شدن حمزه زرینی و علی حسینی از کاله آمل تیم قدرتمندتری خواهد ساخت.

علی حسینی که سال گذشته همراه با پیکان در رقابت ها حاضر شد و حتی در کنار این تیم هم به رقابت های جام باشگاه های آسیا رفت بعد از توافق مهدی مرندی از پیکان جدا شد و به کاله پیوست.

حمزه زرینی هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بود که بعد از مصدومیت حدود یک سالی از میادین به دور ماند و با اینکه فصل گذشته همراه متین بود اما نتوانست انبازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. زرینی همراه با تیم ملی ب تلاش بسیاری کرد تا دوباره به روزهای آرمانی خود بازگردد. او بدون شک این فصل همراه با کاله هم انگیزه های زیادی برای درخشش در لیگ برتر دارد.

به گزارش مازند اسپرت ؛گفتنی است زرینی سابقه بازی در کاله آمل را هم دارد و از یاران قدیمی آنها به حساب می آید.