ضرورت توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی چهاردانگه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کیاسر از کم توجهی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه چهاردانگه انتقاد کرده و گفت: محرومیت این حوزه بسیار جدی است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیدحسن موسوی‌کیاسری در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کیاسر که با محوریت ورزش در محل  دفتر شورای شهر کیاسر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش چهاردانگه وسیع‌ترین بخش استان محسوب می‌شود زیرساخت‌های ورزشی در این منطقه هنوز فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر استعدادهای فروانی در عرصه‌های ورزشی دارد، گفت: به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های ورزشی این استعداد مورد شناسایی قرار نگرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کیاسر از عدم استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر کیاسر انتقاد کرد و افزود: اداره کل ورزش استان نسبت به استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در شهر کیاسر اقدام کند.

وی از تشکیل شورای ورزشی شهر کیاسر در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: کمیسیون ورزشی شهر کیاسر به صورت مستمر برای پیشرفت ورزش کیاسر برگزار می‌شود.

موسوی‌کیاسری با بیان اینکه شورای شهر از فعالیت‌های ورزشی در شهر کیاسر حمایت می‌کند، اضافه کرد: با وحدت و همدلی می‌توان به ورزش کیاسر کمک کنیم.