مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور / تیم کشتی ستارگان ساری به مقام دومی این رقابت ها دست یافت

تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند بیمه رازی به مقام دومی این رقابت ها بسنده کرد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دوره از مسابقات که طی دو روز در شهر اسلام آباد برگزار شد ، ۷ تیم حضور داشتند که […]

8تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند بیمه رازی به مقام دومی این رقابت ها بسنده کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دوره از مسابقات که طی دو روز در شهر اسلام آباد برگزار شد ، ۷ تیم حضور داشتند که دو تیم ستارگان ساری و گاز مازندران به عنوان نمایندگان این استان به ترتیب به عنوان های دومی و پنجمی دست پیدا کردند

مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه در سالن شهید شهبازی شهر اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی در کشتی آزاد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد تیم ستاره گان ساری گذشت و قهرمان شد. تیم کشتی فرنگی بیمه رازی نیز با نتیجه ۵ بر ۳ سینا صنعت ایذه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید.

در مسابقاتی که برای کسب مقام سوم برگزار شد در رشته کشتی فرنگی پدیده دوکوهه اندیمشک  با نتیجه ۵ بر ۳ پاس قوامین را شکست داد و به مقام سومی رسید.

در کشتی آزاد نیز تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد و شهرداری همدان با نتیجه ۴-۴ برابر شدن که تیم کفایتی با امتیاز مثبت ۱۶ بر ۱۵ برنده شد و مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در مسایقاتی که برای کسب عنوان پنجمی برگزار شد در رشته کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور ۵ بر ۳ هیأت کشتی قم را شکست داد و پنجم شد و در رشته کشتی آزاد گاز مازندران ۷ بر یک دانشگاه پیام نور مازندران را مغلوب خود ساخت و جایگاه پنجمی مسابقات را از آن خود کرد.

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:‌ 1- بیمه رازی ۲- ستاره گان ساری ۳- گروه ساختمانی کفایتی مشهد ۴- شهرداری همدان ۵- گاز مازندران ۶- دانشگاه پیام نور مازندران


کشتی فرنگی:
۱- بیمه رازی ۲- سینا صنعت ایذه ۳- پدیده دوکوهه اندیمشک ۴- پاس قوامین ۵- دانشگاه پیام نور ۶- هیأت کشتی قم ۷- شهرداری همدان

بنا بر این گزارش، تیم های برتر مجموع مراحل اول و دوم رقابت های لیگ جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را کسب خواهند کرد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن برگزاری مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی حضور یافتند و از نزدیک مسابقات را به نظاره نشستند.