آغاز روز دوم تکواندو قهرمانی کشور نوجوانان پسر تا دقایقی دیگر

دومین و آخرین روز قهرمانی کشور نوجوانان پسر تا دقایقی دیگر آغاز و نمایندگان اوزان زوج رقابت های خود را پیگیری میکنند.   به گزارش مازند اسپرت ، بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از روز پنج شنبه به مدت ۲ روز به میزبانی استان اردبیل در حال پیگیری می باشد. […]

528222دومین و آخرین روز قهرمانی کشور نوجوانان پسر تا دقایقی دیگر آغاز و نمایندگان اوزان زوج رقابت های خود را پیگیری میکنند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، بیست و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از روز پنج شنبه به مدت ۲ روز به میزبانی استان اردبیل در حال پیگیری می باشد.

 

امروز (جمعه) در دومین و آخرین روز از این دیدار شاهد رقابت بین اوزان زوج (۴۸-، ۵۵-، ۶۳-، ۷۳- و ۷۸+ كيلوگرم) خواهیم بود که از تیم مازندران به ترتیب  با ترکیب  فضل اله میری، محمدحسین نادری، عرفان نژادقلی، رضا علیجانی و محمدرضا اسماعیلی در وزن آزاد  به شیاپجانگ میرود و مبارزات خود را پیگیری میکند.

 

در پایان اولین روز این پیکار مازندران موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط محمدرضا هادیان و علی ترک چورن شد. هدایت تیم به عهده یوسفعلی حاجی پور(سرمربی)، رشید فتاحی (مربی) و امیر عابدی نسب به عنوان سرپرست می باشد.

 

گفتنی است، تیم نوجوانان دختر صبح امروز به محل برگزاری مسابقات رسیده و پذیرش و وزنکشی اوزان فرد دختران ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز انجام میپذیرد.