پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

محمد پرگر کاپیتان و بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال ناشنوایان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.   به گزارش مازند اسپرت ، محمد پرگر که در مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در چین تاپیه حضور داشت پس از قهرمانی تیم ملی کشورمان […]

011111111111محمد پرگر کاپیتان و بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتبال ناشنوایان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، محمد پرگر که در مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در چین تاپیه حضور داشت پس از قهرمانی تیم ملی کشورمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کاپیتان ارزشمند تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی مدال طلای خود را در بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه به حرم امام رضا(ع) اهداء و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

محمد پرگر با تایید این خبر به خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: چند سال است که در تیم ملی فوتبال ناشنوایان بازی کردم و با تیم ملی افتخارات زیادی کسب کردم.

کاپیتان با سابقه تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از اینکه ۱۱ مهرماه به عنوان رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدم، تصمیم گرفتم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم تا در عرصه جدید خدمت بیشتری ارائه دهم.