نقص فنی پرواز کاسپین باعث سرگرداني چهار ساعته بازيكنان صنعت در فرودگاه مهرآباد شد !

عدم پاسخگویی صحیح و برخورد نادرست از سوی نمایندگان شرکت کاسپین در مهر آباد با مدیران باشگاه صنعت جوان سازی موجب اعتراض بسیاری از مسافرین این شرکت شد.   به گزارش مازند اسپرت، محمدرضا بحرگردنیکو سرپرست و سخنگوی باشگاه جوان ساری در گفتگو تلفنی با خبرنگار ما از سرگردانی بازیکنان جوان ساری به دلیل نقص فنی […]

10001111عدم پاسخگویی صحیح و برخورد نادرست از سوی نمایندگان شرکت کاسپین در مهر آباد با مدیران باشگاه صنعت جوان سازی موجب اعتراض بسیاری از مسافرین این شرکت شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، محمدرضا بحرگردنیکو سرپرست و سخنگوی باشگاه جوان ساری در گفتگو تلفنی با خبرنگار ما از سرگردانی بازیکنان جوان ساری به دلیل نقص فنی پرواز ۰۱۸ تهران به اهواز که مقرر شده بود ساعت ۲۰:۳۰ فررودگاه مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کند متاسفانه به دلایل نامشخص پرواز را تا اطلاع ثانوی کنسل اعلام نمود.

سرپرست و سخنگوی باشگاه جوان ساری از سرگردانی تیم جوان ساری در فرودگاه مهرآباد خبرداد و گفت: ۲۶ نفر از مسافرین این پرواز چارتر که بازیکنان و مدیران جوان ساری می باشند هم اکنون به دلیل نامشخص در این فرودگاه سرگردان می باشند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

بحرگردنیکو گفت: از آنجاییکه طبق برنامه اعلام شده سازمان لیک چهارشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۵:۳۰ می بایستی در اهواز با فولاد نوین از هفته دوم لیگ دسته دو دور رفت به میدان رود اما بیش از ۴ ساعت ورزشکاران این تیم در سرگردانی کامل بسر می برند.

سرپرست باشگاه با بیان اینکه، تاکنون تاخیرهای بسیاری را در پروازهای مختلف شرکت‌های هوایی شاهد بودیم که در خصوص تاخیر شکایتی به همراه نداشته گفت: مطمئنا از طریق وکیل این باشگاه از شرکت کاسپین به مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد زیرا کاسپین بایستی نسبت به این ضعف مدیریتی خود پاسخگو و مشمول جریمه شود.

 

به گزارش مازند اسپرت، بايد ديد آيا سازمان ليگ فوتبال ايران ديدار اين تيم را به روز ديگري موكول خواهد كرد يا اينكه بازيكنان صنعت با اين خستگي و سرگرداني روز قبل بازي بايد به مصاف تيم قدرتمند فولاد نوين اهواز بروند !