نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران مشخص شدند

سيزدهمین دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران با حضور ورزشكاران و دوچرخه‌سواران مازندرانی در رامسر برگزار و نفرات برتر اين مسابقات مشخص شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیداحمد میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته استقامت و با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکار، در قالب ۲۵ تیم در دو رشته در رامسر برگزار و ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان رامسر، هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان رامسر و هیأت دوچرخه‌سواری مازندران برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: سیزدهمین دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران و پنجمین دوره رشته استقامت روز جمعه ۱۳ مهرماه با بزرگداشت نام مرحومان عبدالله حیدری و محمد شکوری در رامسر برگزار شد.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران هم با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات اظهار کرد: نفرات برتر به ترتیب اول مرتضی رضوانی از پیتزا نارنج رامسر  اول، امین پورنجف از هیأت دوچرخه‌سواری بهشهر و نفر دوم و صادق رزقی از تیم نیروی انتظامی مازندران به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید.

عبدالمطلب کریمی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش کراس کانتری و کورس در مسیر ۷۰ کیلومتری رامسر تا سادات‌شهر و آب معدنی طبی برگزار شد.

وی گفت: تاکنون سیزده مرحله این مسابقات به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرهای مختلف  مازندران برگزار و مسابقات بعدی این دوره از مسابقات در بابلسر برگزار می‌شود.