تقوی :به دنبال سنگر های انتخاباتی نباشید/با قراردادن چهره ها در برابر مردم خود را محبوب نکنید !

رئیس هیات والیبال مازندران گفت: امروز فرصت را مغتنم نمیبینم که برخی مسائل را برای اذهان عمومی باز کنم،بزودی با برگزاری نشست خبری با حضور رسانه های گروهی استان مسائلی را عنوان می کنم تا مردم در جریان انتخاب های خود باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،” وقتی همه می خواهند تورجهانی در کمال آرامش برگزار شود به جز سه چهار نفر / حمایت مسئولان عالی رتبه استان و شهرستان بابلسر از برگزاری تورجهانی/ با قراردادن چهره ها در برابر مردم خود را محبوب نکنید/ لطفا به دنبال سنگر های انتخاباتی نباشید. ” این خلاصه ای از دردودل های رئیس هیات والیبال مازندران بود.

میلاد تقوی رئیس هیات والیبال مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در از ۱۶ مهرماه به مدت ۴ روز در بابلسر آغاز می شود که برگزاری این تور در این شهرستان با چالش های عجیب و شگفت آوری رو به رو شد‌.

وی تصریح کرد: استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری این دوره از رقابت ها حمایت خود را اعلام کردند که از اسلامی استاندار مازندران و حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ساعی ورزش مازندران جای تقدیر دارد‌.

رئیس هیات والیبال مازندران با اعلام اینکه فرمانداری و اداره وررش بابلسر حمایت قاطع خود را از برگزاری تور جهانی اعلام کردند،ادامه داد: جای تشکر دارد از زحمات شبانه روزی مهندس اسد فرماندار و یاسر ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش بابلسر ،برخی ها به دنبال سنگرهای انتخاباتی در شهر بابلسر هستند و قصد دارند چهره ها را در برابر مردم قرار دهند تا محبوبیت کسب کنند.

میلاد تقوی خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری تورجهانی تک ستاره هستیم نباید اجازه دهیم تا در امر میزبانی دچار مشکل شویم چراکه باید شان کشور عزیزمان ،استان و خصوصا بابلسر به خوبی در این رقابت ها حفظ شود اما بزودی به مردم بابلسر و اهالی ورزش مازندران معرفی می کنیم آن تعداد انگشت شماری که برای عدم برگزاری تورجهانی به در و دیوار میزدند و در حد توان خود سنگ اندازی هایی داشتند.

رئیس هیات والیبال مازندران افزود: امروز فرصت را مغتنم نمیبینم که برخی مسائل را برای اذهان عمومی باز کنم،بزودی با برگزاری نشست خبری با حضور رسانه های گروهی استان مسائلی را عنوان می کنم تا مردم در جریان انتخاب های خود باشند.