استارت سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد

سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد،دی ماه امسال در بهشهر برگزار می شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد،دی ماه امسال در بهشهر برگزار می شود و دست اندرکاران هیات کشتی بهشهر جلسات اولیه مربوط به برگزاری مطلوب این مسابقات را […]

22582سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد،دی ماه امسال در بهشهر برگزار می شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد،دی ماه امسال در بهشهر برگزار می شود و دست اندرکاران هیات کشتی بهشهر جلسات اولیه مربوط به برگزاری مطلوب این مسابقات را برگزار کرده اند .

یکی از اهداف اصلی این جلسات، بررسی کامل دوره های گذشته ، شناسایی نقاط ضعف و راه های برطرف شدن آن است . این رقابت ها از لحاظ فنی جایگاه خود در میان کشتی جوانان کشور را پیدا کرده که حضور مدعیان اصلی اوزان مختلف این رقابت ها، بیانگر اهمیت فراوان این مسابقات در میان اهالی کشتی است .

 

بررسی نام کشتی گیران شرکت کننده در دوره های گذشته مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد نشان می دهد، تعداد زیادی از نفرات مدعی فعلی کشتی آزاد بزرگسالان در این رقابت ها کشتی گرفته اند که این کارنامه درخشان، لزوم توجه بیشتر مسوولان به برگزاری مطلوب این مسابقات را بیشتر می کند .

هیات کشتی بهشهر از مدتی پیش، تدارک برگزاری مطلوب این رقابت ها را دیده و امیدوار است با حمایت مادی و معنوی مسوولان استانی و کشوری بتواند امسال ، میزبانی به مراتب بهتری در مقایسه با سال های قبل انجام دهد . زمان دقیق برگزاری این مسابقات بین المللی منوط به اعلام آن توسط فدراسیون کشتی است .