مازندران بر سکوی قهرمانی جام کاسپین ایستاد

۶۰ شناگر حاضر در این رقابت ها در مسافت های ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که در نتیجه تیمی مازندران با ۱۸۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های گیلان با ۱۲۶ و تهران با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا آرامش دبیر هیات شنا در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در این مسابقات شناگرانی از استان‌های اردبیل، مرکزی، گیلان، کردستان، تهران، خوزستان، گلستان و مازندران الف و ب (بابلسر) در ۱۲ رده سنی از ۲۵ تا بالای ۸۰ سال حضور داشتند.

وی ادامه داد : ۶۰ شناگر حاضر در این رقابت ها در مسافت های ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که در نتیجه تیمی مازندران با ۱۸۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های گیلان با ۱۲۶ و تهران با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

این مسئول همچنین افزود :مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با عنوان جام کاسپین، به همت اداره کل ورزش وجوانان مازندران هیات شنا، شیرجه و واترپلو مازندران، هیات نجات غریق و غواصی استان، دریابانی مازندران، اداره ورزش و جوانان ؛ هیات شنای ونجات غریق شهرستان بابلسر برگزار شد.

گفتنی است در این مسابقات سادات منصوری رییس کمیته آب های آزاد فدراسیون شنا، اسکندریون رییس کمیته فنی فدراسیون شنا، درگزینی رییس هیات شنا مازندران، کریمیان رییس هیات نجات غریق مازندران و ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر، حضور داشتند.